خبرگزاری کار ایران

هفتمین نمایشگاه و همایش شهر ایده آل 27 آذر ماه آغاز به کار می کند

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۴۲۵

هفتمین نمایشگاه و همایش شهر ایده آل که بزرگترین رویداد مدیریت شهری کشور محسوب می شود، هفته آینده (همزمان با میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت پیامبر اکرم ص) از 27 تا 30 آذر ماه با حضور مقامات کشوری، اعضای شورای شهر و شهرداران کشور در جزیره کیش آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه در فضایی به وسعت دوازده هزار متر مربع و با حضور بیش از 80 غرفه از فعالین اقتصادی حوزه مدیریت و خدمات شهری و شهرداریهای کشور برپا می شود.

در هفتمین نمایشگاه شهر ایده آل؛ شرکت کنندگان در حوزه های مبلمان شهری،حمل و نقل و ترافیک،مدیریت و خدمات شهری،راه و شهرسازی ،آتش نشانی ،فضای سبز،روشنایی و نور پردازی،تبلیغات شهری و زیبا سازی ،فناوری اطلاعات،بازیافت و تبدیل مواد؛تازه ترین تولیدات و دستاوردهای خود را ارائه می کنند.

این نمایشگاه بزرگ از 27 تا 30 آذر ماه طی چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برپا خواهد شد و طی این مدت هر روز از ساعت 18 تا 22 آماده بازدید علاقمندان است همچنین همایش شهر ایده آل نیز طی دو روز 28 و 29 آذر برگزار می شود.

در همایش امسال بیش از یکهزار نفر از شهرداران، روسا و اعضای شورای شهر، معاونین ومدیران شهرداریها و سازمانهای زیر مجموعه حضور دارند.

مدیریت بحران، مدیریت یکپارچه شهری ، فضای سبز ، پسماند، سرمایه گذاری در گردشگری و شهر هوشمند مهمترین محورهای برگزاری همایش شهر ایده آل است که در محل سالن همایشهای خلیج فارس جزیره کیش برگزار خواهد شد.

احمدی پور معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، چمران رئیس شورایعالی استانها و شورای شهر تهران ، مهندس خندان دل معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ،شیرکوند معاون سازمان میراث فرهنگی و شهرداران وروسای شورای شهر کلانشهرهای تیریز ، اصفهان، کرج  برخی از مهمانان ویژه این همایش هستند.

همچنین در حاشیه همایش شهر ایده آل، نشست تخصصی مدیران عامل سازمانهای مدیریت پسماند شهرداریهای کشور در روز 29 آذر ماه برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز