خبرگزاری کار ایران

از اوایل مهر ماه سال جاری تا کنون؛

هتل جهانگردی کرمان میزبان 1100 گردشگر خارجی

هتل جهانگردی کرمان زیر مجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی است،این هتل در فاصله ۶ کیلومتری حمام گنجعلی خان و مسجد گنجعلی خان قرار دارد.

هتل جهانگردی کرمان زیر مجموعه هتل‌های  ایرانگردی و جهانگردی است،این هتل در فاصله 6 کیلومتری حمام گنجعلی خان و مسجد گنجعلی خان قرار دارد.

طبق گفته سبحانی مدیر هتل جهانگردی کرمان، این هتل پذیرای مهمانان و گردشگران خارجی علاقه مند به این استان بوده و طبق آمار ثبت شده در پذیرش هتل ازاوایل مهرماه سال جاری تا همین امروز1100 گردشگر و مهمان خارجی در این هتل اقامت داشته‌اند.

گفتگوی ما با این مدیر موفق که در زمینه های گوناگون موجبات رضایت و علاقه مندی خاطر مهمانان را فراهم آورده است می خوانیم:

جاوید سبحانی حدود بیست سال است که در مجموعه گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی فعالیت می کند و سالها به عنوان مدیر هتلهای سراب،همدان،کردستان و سنندج پیش از حضور در کرمان با شرکت همکاری داشته است.

سبحانی در طی مدیریت 3 ساله‌اش در هتل کرمان از ارتقاء 3 به هتلی 4 ستاره اشاره و می‌گوید؛در طول این مدت اتفاقات و اقدامات مثبتی رخ داد که باعث شد هتل به یکی از مکانهای مورد اطمینان مهمانان تبدیل شود  و بتوانیم خدمات ویژه ای به مهمانان ارائه دهیم ،همچنین توانستیم با حضور بخش خصوصی و راه اندازی کافی شاپ 24 ساعته و شربت خوری ویژه به رونق اقتصادی هتل نیز کمک کنیم.

مدیر موفق هتل ایرانگردی و جهانگردی کرمان،در ادامه افزود:با اشتغال زایی و ایجاد چندین غرفه تجاری، تفریحی وورزشی همانند سالنهای ماساژ،بیلیارد،غرفه های سوغات و صنایع دستی و آتلیه عکاسی توانستیم در زمینه اشتغال زایی برای افراد علاقه مند به این حرفه موجبات فعالیت و همکاری با هتل را فراهم آوریم.

وی همچنین خاطرنشان ساخت؛ در راستای تزریق نیروی جوان به هتل نیز افراد قدیمی را پس از رایزنی با وزارت کار موجبات بازنشستگی اشان را فراهم و از افراد تحصیلکرده و مسلط به زبان انگلیسی جهت بالا بردن راندمان کار ،در بخش های مختلف هتل استفاده کردیم.

سبحانی به بالاترین درآمد سوددهی شرکت توسط هتل ایرانگردی و جهانگردی کرمان اشاره کرد و گفت:به جرات می توانم بگویم هتل جهانگردی کرمان از بالاترین سوددهی میان هتلهای زیر مجموعه برخوردار و انتخاب بسیاری از مهمانان و گردشگران از سراسر کشور است.

مدیر هتل ایرانگردی و جهانگردی کرمان در پایان از برگزاری همایشهای مختلف و همکاری با بانک اقتصاد نوین ،لاستیک بارز،مس سرچشمه و دیگر نهادها خبر داد و خاطرنشان ساخت؛هتل ایرانگردی و جهانگردی کرمان مورد تائید اداره بهداشت است و همین اطمینان خاطر باعث شده مهمانان و گردشگران با رضایت مندی و آرامش خاطر اوقات خوشی را در این هتل سپری نمایند.

کد خبر : ۴۲۸۸۱۸