خبرگزاری کار ایران

۳۳ کشور جهان در تهران

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات تهران افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۹۶۴۰

نامداران صنعت تاسیسات از ایران و33 کشور مناطق مختلف جهان از پس فردا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گردهم می آیند و ضمن عرضه جدیدترین صنایع،تجهیزات،ماشین آلات و توانمندی ها و تولیدات خود، با پیشرفت های نوین این صنعت نیز آشنا می شوند.

به گزارش ایلنا؛ پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات تهران: در این نمایشگاه که بزرگترین نمایشگاه تاسیسات خاورمیانه و شمال آفریقا و یکی از 10 نمایشگاه بزرگ جهان محسوب می شود، بیش از 830شرکت داخلی و خارجی حضور دارند.

در این نمایشگاه 420 شرکت داخلی و 410 شرکت و نام تجاری خارجی از کشورهایایتالیا- چین- صربستان- کره جنوبی- آلمان- تایوان- ترکیه- مالزی- تایلند- سوئد- فنلاند- دانمارک- ایرلند- سوئیس- کویت- ژاپن- انگلستان-آمریکا- هند- امارات- اسپانیا- فرانسه- لهستان- هلند- کانادا- یونان- برزیل-اسلوانی- بلژیک- مجارستان-اندونزی- روسیه و نروژ حضور داشته و تولیدات خود را به نمایش می گذارند.

رئیس ستاد برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات از رشد 25 درصدی این نمایشگاه نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: این نمایشگاه امسال با استقبال چشمگیر شرکت های داخلی و خارجی مواجه شده و این استقبال به حدی بود که سالن های تحت پوشش از چندین هفته قبل بصورت کامل تکمیل شد.

دکتر عبدالکریم جلالی افزود: قرار است درمدت زمان برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات،چند هیئت تجاری، بازرگانی و سرمایه گذاری از کشورهای مختلف در محل نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از غرفه ها و سالن های نمایشگاهی، با شرکت های داخلی وارد مذاکرات اقتصادی شوند.

وی با بیان اینکه پازدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیساتدر فضائی بالغ بر54 هزار متر مربع برگزار می شود،گفت: در حاشیه این نمایشگاه چندین همایش و نشست علمی آموزشی با حضور استادان دانشگاه ها، محققان و اندیشمندان و مدیران شرکت ها و کارخانه ها در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد برگزری نمایشگاه افزود: آشنائی با  نوین ترین تولیدات و پیشرفتهای این حوزه، تبادل اطلاعات، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت کنندگان و متخصصین، آشنایی شرکت کنندگان و بازدید کنندگان با آخرین دستآوردهای عرضه شده در بخش سیستمهای گرمایش و سرمایش، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری، ایجاد فرصت های اشتغالزائی و بازاریابی و توسعه صادرات، مهمترین اهداف برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات است.

دکتر جلالی افزود: صنعت تأسیسات که در صنایع مختلف از جمله صنت نفت و پتروشیمی، نیروگاه ها، آب و فاضلاب، ساختمان، صنایع غذایی، پزشکی، نساجی و دام و طیور نقش حیاتی دارد از قدیمی ترین صنایع کشورمان محسوب می شود که با برخورداری از دانش آکادمیک و تجربه فعالین،سابقه ای بیش از نیم قرن تولید برای مصرف داخلی و خارجی داشته و صادرات به کشورهای همسایه و در مواردی صادرات به دیگر نقاط جهان از جمله اروپا نشان از توان بالای تولیدی این صنعت در ایران دارد.

این نمایشگاه شامل پنج بخش:1- تولید کنندگان تجهیزات سرمایشی وسردخانه ای و تهویه شامل: چیلر، سردخانه، برج خنک کننده و فن کویل2-تولیدکنندگان تجهیزات گرمایشی شامل دیگ،مشعل،مشعل،رادیاتور،پکیج و... 3-تولید کنندگان تجهیزات تأسیسات شامل: شیر آلات ، لوله و اتصالات،پمپ و فیلتر رسوب زداها شیرهای برقی 4- تولیدکنندگان لوازم برقی و الکترونیکی شامل: تابلو برق، لوازم و تجهیزات کنترل ایمنی و5BMS -تجهیزات جانبی و خدمات شامل: عایق ها، مواد اولیه فلزی و غیر فلزی، انرژی های نو می باشد

پازدهیمن نمایشگاه بین المللی تأسیسات از 27 تا 30 مهرماه هر روز از ساعت 10 تا 18 پذیرای استادان و دانشجویان،علاقمندان و صاحبان صنایع مختلف از جمله عمران ، ساختمان،آب و برق، پالایشگاهی،نساجی و دیگر صنایع است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز