خبرگزاری کار ایران

ایساکو در راستای تسهیل خدمت‌‌رسانی به مشتریان اجرا کرد:

دریافت رمز سوئیچ مفقود شده خودرو از نمایندگی‌ها

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) اعلام کرد که به منظور سهولت در ارائه خدمات و افزایش رضایت‌مندی مشتریان، ارائه رمز سوییچ مجدد خودرو را به صورت آنلاین و با حفظ تدابیر امنیتی لازم، به نمایندگی‌های خود سپرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از ایکوپرس مالکینی، که به دلیل مفقودی یا خرابی سوییچ خودرو، پیش از این با طی فرآیندی طولانی موفق به دریافت مجدد آن می شدند، در حال حاضر می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز و با ارائه مدارک خودرو، رمز را به صورت فوری و آنلاین دریافت کنند.

برمبنای این گزارش، با این اقدام شرکت ایساکو و با استفاده از تکنولوژی جدید و بستر امن تبادل داده های سیستمی، سوییچ مفقود یا معیوب فورا به مالک خودرو تحویل داده می شود.

گفتنی است فرآیند طولانی دریافت سوییچ مجدد، به ویژه در ایام سفر و تعطیلات باعث توقف خودرو و بروز مشکلاتی می‌شد که شرکت ایساکو را بر آن داشت تا با حذف زمان بررسی و تایید مدارک مالک توسط سازمان فروش ایران‌خودرو و استفاده از یک سیستم حفاظت شده، مشتریان در صورت نیاز بتوانند اطلاعات ایموبلایزر و نقشه کلید خودرو را از نمایندگی‌های مجاز دریافت کنند.

پیش بینی شده است که این امکان به زودی در اختیار واحدهای امداد خودرو قرار گیرد تا در صورت لزوم، در اقصی نقاط کشور و در هر ساعت از شبانه­روز، امدادگران بتوانند مشکل خرابی یا مفقودی سوئیچ خودرو را در محل مرتفع کنند.

 

کد خبر : ۴۱۶۲۰۰