خبرگزاری کار ایران

تاکید عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس بر نقش منطقه ویژه لامرد در اشتغال

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد نقش بارزی در احیای اقتصاد ملی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص دستیابی به اقتصادی پایدار و صنعتی توسعه محور دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، سید محسن علوی در بازدید از این منطقه اضافه کرد: این منطقه می تواند نمادی از توفیقات و کارآمدی نظام دینی در تلفیق همه منابع و عناصر مادی و معنوی برای رشد و توسعه منطقه ای و ملی باشد و این امر منوط به همکاری و هماهنگی بین بخشی است.  نماینده مردم لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش های انجام شده در این منطقه گفت: یکی از دغدغه های فعلی فراروی مسوولان موضوع ایجاد فرصت های شغلی برای  جمع کثیری از دانش آموختگان و افراد متقاضی کار است که پروژه های مهم مستقر در این منطقه می تواند شمار قابل توجهی از نیروها به ویژه جوانان مستعد و متعهد لامرد را جذب کند.

علوی با ابراز امیدواری نسبت به رعایت ضوابط و معیارهای زیست محیطی در منطقه ویژه افتصادی لامرد افزود: مسئولان محلی، استانی و ملی باید برای برداشتن برخی مشکلات و تسریع در تکمیل زیر ساخت های مورد نیاز سایت لامرد جدیت و اهتمام بیشتری داشته باشند تا از این رهگذر سرمایه گذاران بیشتری تمایل به فعالیت در منطقه داشته باشند.

وی ضمن بازدید از  صنایع مختلف در حال احداث،  از نزدیک در جریان روند فعالیت های این منطقه مهم و استراتژیک قرار گرفت.

سرپرست سایت لامرد نیز  گزارشی از عملکرد  و روند جذب سرمایه گذار ارایه کرد و تعامل بیش از پیش برای سرعت بخشی در استقرار صنایع را ضروری عنوان کرد. مهدی کرمی ضمن تشکر از توجه نماینده شهرستان لامرد و مسئولان استانی و ملی اظهار امیدواری کرد  مراحل کار بر اساس  برنامه زمان بندی شده و بدون وقفه انجام پذیرد.

 

کد خبر : ۴۰۸۲۳۸