خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست آشنایی با آیین نامه اجرای قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان در رشت

نشست مشترک بررسی راهکارهای اجرای آیین نامه اجرای قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان با همکاری سازمان و خانه صنعت، معدن و تجارت استان گیلان و پارک علم و فناوری گیلان در رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از شاتا، در این نشست مشترک مدیران سازمان و خانه صنعت، معدن و تجارت و پارک علم و فناوری گیلان و اعضای هیأت مدیره انجمن های تخصصی صنایع همگن استان و جمعی از مدیران واحدهای صنعتی برگزار شد و شرکت کنندگان درباره زمینه ها والزامات مورد نیاز برای اجرای قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان تبادل نظ ر کردند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گیلان ضمن قدردانی از همکاری پارک علم و فناوری گیلان در برگزاری این نشست گفت: برگزاری این نشست شروعی برای ارتقای آگاهی بخشی و دانش بنیان شدن واحدهای صنعتی عضو انجمن های تخصصی صنایع همگن استان است.

فرحمند پورعلی با بیان اینکه باید با استفاده ازظرفیت پارک های علم و فناوری ،صنعت از دوران سنتی عبور کند، برگسترش همکاری های مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت، خانه صنعت، معدن و تجارت، پارک علم و فناوری گیلان و واحدهای صنعتی تأکید کرد.

در ادامه این نشست رییس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به آیین نامه اجرای قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان گفت: هدف ما انجام فرایند اخذ عنوان دانش بنیان برای شرکت ها و بهره مندی آنها از حمایت های مختص این شرکت ها و مؤسسات است.

متقی طلب افزود: واحدهای صنعتی با کسب این عنوان، مشمول اخذ تسهیلات و امکانات از صندوق نوآوری و شکوفایی می شوند.

 وی تصریح کرد: بهره مندی از حمایت ها و امکانات صندوق نوآوری و شکوفایی راهی برای توسعه صنعتی و فناوری در استان است و باید تلاش کنیم تا از این طریق فناوری در صنعت حاکم باشد.

 

کد خبر : ۴۰۷۴۳۶