خبرگزاری کار ایران

برگزاری کنفرانس فرصت های سرمایه گذاری در اقتصاد ایران با حضور سرمایه گذاران اروپائی

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۷۲۴

کنفرانس فرصت های سرمایه گذاری در اقتصاد ایران که نخستین کنفراس بزرگ سرمایه گذاری طی سال جاری است، با حضور هیئت چند ده نفری از کشورهای اروپائی و مقامات مختلف اقتصادی و شرکت های صنعتی، تولیدی و اقتصادی کشورمان، برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، کنفرانس فرصت های سرمایه گذاری در اقتصاد ایران؛ این اجلاس بزرگ طی دو روز 5 و 6 مهر ماه و در محورهای سرمایه گذاری در بخش های نفت، گاز و پتروشیمی، دریائی، بندر، بانکداری و موسسات مالی, حمل و نقل, ICT , صنعت و معدن و پروژه های بزرگ عمرانی، برگزار می شود.

سیامک گودرزی مدیر ایرانی این کنفرانس گفت:کنفرانس فرصت های سرمایه گذاری در اقتصاد ایران به منظور ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف اقتصادی کشور و با حضور سرمایه گذاران مختلف کشورهای اروپایی برگزار خواهد شد و همه برنامه ها و مقدمات اجلاس نیز تدوین و مشخص شده است.

وی اضافه کرد:در طی دو روز برگزاری ین کنفرانس، بیش از 700 بسته سرمایه گذاری با حضور سرمایه گذاران بین المللی و داخلی برای جذب سرمایه های مورد نیاز ، ارائه خواهد شد.

گودرزی خاطر نشان کرد:معرفی فرصت ها،بسته ها و پروژه های سرمایه گذاری کشور، ایجاد بسترهای مناسب برای حضور تمامی  سرمایه گذاران خارجی، بررسی و ارائه آخرین دستاوردها و تجربیات موفق داخلی در خصوص ابعاد  سرمایه گذاری، نمایش فعالیت ها، توانمندی ها و دستاوردها، ارائه کالا و خدمات و تجمیع  عرضه کنندگان و متقاضیان در یک محل مشخص، برخی از مهمترین اهداف برگزاریکنفرانس فرصت های سرمایه گذاری در اقتصاد ایران است.

مدیر ایرانی کنفرانس فرصت های سرمایه گذاری در اقتصاد ایران افزود: در این رویداد مهم اقتصادی،مسئولان بلندپایه اقتصادی،مسئولان اتاق های های بازرگانی، روسای سازمان های پولی و مالی، فعالان اقتصادی، صاحبان صنایع و صنوف حضور خواهند داشت.

کنفرانس فرصت های سرمایه گذاری در اقتصاد ایران، پس از رفع تحریم هابا هدف جذب سرمایه گذاران و صاحبان تکنولوژی برای جذب سرمایه های مورد نیاز کشور و طی 5 و 6 مهر ماه در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز