خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سایپایدک:

سایپایدک در مقابله با قطعات تقلبی پیشتاز است

مدیرعامل شرکت سایپایدک اظهار داشت: پیشتازی سایپایدک در عرصه مقابله با تولید و توزیع قطعات یدکی تقلبی و بی کیفیت می‌تواند آغاز یک حرکت بزرگ در خصوص حفاظت از جان و مال مالکان خودرو باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایپانیوز، مصطفی وحیدزاده در سخنانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با قاچاق کالا در کشور و توجه به اقتصاد مقاومتی برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور و همچنین دستورات وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: وجود قطعات تقلبی در بازار، یک تهدید بزرگ برای سرنشینان خودرو به شمار می رود و انتظار داریم تا سازمان های مسوول، نظارت بیشتری در مبادی ورودی واردات قطعات خودرو به بازار کشور داشته باشند و قطعا ما در این مسیر همراه آنها هستیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه تشخیص اصالت قطعات یدکی سایپا، افزود: برای اولین بار در صنعت خودرو و براساس یک زیر ساخت منسجم، یک قدم جدی از سوی سایپا یدک برای شناسایی قطعات اصلی از غیر اصلی برداشته شد و در ادامه همه تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا با تمرکز بیشتر بر آن، مسؤولیت اجتماعی خود را در قبال مشتری به انجام برسانیم.

وحیدزاده ادامه داد: حفظ جان و مال همه افرادی که از خودرو استفاده می‌کنند برای ما مهم است لذا به منظور حمایت از مشتریان، اقدامات گسترده‌ای در راستای ترویج فرهنگ استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت شرکتی و جلوگیری از تولید و توزیع قطعات تقلبی آغاز کرده‌ایم که از آن جمله می‌توان به انجام بازرسی‌های مشترک با اتاق اصناف تهران، طرح تشخیص اصالت قطعه و همچنین اقدامات حقوقی علیه متخلفین و سوء استفاده کنندگان از بسته‌بندی سایپا اشاره کرد.

وی گفت: باید با سودجویانی که بخاطر حفظ منافع زودگذر مادی خود با ارائه قطعات تقلبی و بی کیفیت با جان مردم بازی می‌کنند قاطعانه برخورد شود. به همین منظور سایپایدک به صورت داوطلبانه همکاری‌هایی را با مراجع مربوطه آغاز کرده است تا با تولید و توزیع کنندگان قطعات تقلبی برخورد شود.

مدیرعامل سایپایدک همچنین از سایر شرکت‌های فعال در زمینه ارائه خدمات پس از فروش خودرو و قطعه سازان خواست تا در مسیر جلوگیری از تولید و توزیع قطعات تقلبی به سایپایدک بپیوندند تا با یک همکاری منسجم، جلوی سوء استفاده سودجویان گرفته شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه افزایش رضایت مشتری در حوزه خدمات پس از فروش از جمله مهمترین سیاست‌های دولت در حوزه خودرو به شمار می‌رود، تمامی نمایندگی‌ها ملزم به رعایت دستورالعمل‌های موجود هستند و با توجه به نظارت‌ها و بازرسی‌های مستمر، احتمال استفاده از قطعات بی کیفیت در شبکه نمایندگی‌ها به صفر می‌رسد. به همین دلیل مشتریان گروه سایپا ترجیح می‌دهند با مراجعه به نمایندگی‌ها از قطعات و خدمات با کیفیت و مورد تایید سایپا استفاده کنند تا از بروز خسارات ناشی از استفاده از قطعات بی کیفیت و تقلبی و خدمات غیر تخصصی جلوگیری نمایند.

 

کد خبر : ۳۹۸۱۸۹