خبرگزاری کار ایران

انتقاد از پلمپ کارخانه

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۱۸۲

قائم مقام مدیرعامل شرکت پتروشیمی طاها سازان پیشتاز با انتقاد از پلمپ کارخانه تاکید کرد: منصفانه نیست که بابت سه میلیارد تومان ، یکصد و بیست میلیارد توقیف توقیف شود و بالاتر از آن پلمپ شده و یا از از فعالیت آن جلوگیری شود.

به گزارش ایلنا، حسین زنجانی در این باره اظهار کرد: به دلیل بدهی سه میلیاردی که داشتیم کارخانه ما را پلمپ کرده اند که این موضوع بر اساس حکم صادر شده از طرف قاضی  شعبه 156 برخلاف نص صریح ماده 51 قانون اجرای احکام مدنی است که گزارش کارشناسی موجود در پرونده به این مسئله گواه است و وزارت صنعت ،معدن و تجارت نیز در نامه ای به این موضوع اذعان داشته است.

وی افزود: از سوی دیگر مجموعه ای که در رهن بانک صنعت و معدن است چگونه برخلاف ماده 55 اجرای احکام مدنی و نظریه اداره حقوقی قوه قضاییه اجرائیه صادر شده  که این خود تخلف آشکار  دیگری است و با توجه به ماده 53 اجرای احکام مدنی و اصل چهلم قانون اساسی- هیچ کس نمیتواند اعمال حق خویش را وسیله اضرار به غیر و یا تجاوز به منافع عمومی قرار دهد و نباید برخلاف حقوق سایرین اقدامی صورت پذیرد .

قائم مقام مدیرعامل شرکت پتروشیمی طاها سازان پیشتاز ادامه داد: با همه این توضیحات چگونه  قاضی  شعبه دستور به پلمپ کلی کارخانه و دستور به قطع آب و برق و گاز این مجموعه داده است که این خود منجر به خسارات فاحش و جبران ناپذیری که حدوداً روزانه یک میلیارد تومان شده است  که فی الحال قاضی پرونده صادر کننده حکم مورد توجه و حکم برخلاف اصل چهلم قانون اساسی است.

 وی در عین حال بیان کرد: همان طور  که مستحضرید ما در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به سر می بریم که تأیید مقام معظم رهبری به حمایت از صنعتگران داخلی است  کمی جای تأمل دارد، که با اینگونه دستورهای قضایی از صنایع کوچک و بزرگ حمایت نشود و موجبات بیکاری کارگران و ایجاد بحرانهای بیشتری را موجب شود.

انتقاد از پلمپ کارخانه

 

انتقاد از پلمپ کارخانه

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز