خبرگزاری کار ایران

پایان عمر مجوزهای سنتی در بخش معدن/ مجوزهای الکترونیکی جایگزین مجوزهای قدیمی

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۷۵۱

مدیرکل دفتر امور اکتشاف از پایان عمر مجوزهای سنتی در بخش معدن خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از  شاتا ، اسدالله کشاورز  با بیان اینکه از ابتدای تیرماه امسال تمام مجوزهای قدیمی (غیرکاداستری) فاقد اعتبار خواهد شد افزود: تمام دارندگان مجوزهای معدنی که تاکنون در سامانه کاداستر ثبت نام نکرده‌اند، موظفند ضمن ایجاد حساب کاربری در این سامانه از طریق مراجعه به سازمان¬ها، نسبت به ارائه اصل مجوزهای قبلی و دریافت مجوزهای الکترونیکی(کاداستری) اقدام کنند.

وی ادامه داد: از ابتدای تیرماه ارائه هرگونه خدمات به متقاضیان فاقد حساب کاربری در سامانه کاداستر توسط سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها متوقف می‌شود.

کشاورز تصریح کرد:این اقدام با هدف تکمیل فرایند اتوماسیون اداری و ایجاد آمار به روز از وضعیت بخش معدن انجام خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور اکتشاف با بیان اینکه بخش اعظمی از محدوده های معدنی در کشور هنوز تعیین تکلیف نشده است افزود: عدم تشکیل پرونده‌ الکترونیکی برای متقاضیان سبب بروز این مشکل شده است.

وی در پایان با بیان اینکه تا پایان سال گذشته 19 هزار و 230 متقاضی در سامانه کاداستر معادن ثبت نام کرده‌اند گفت: 16 هزار و 19 نفر از ثبت نام کنندگان در سامانه کاداستر اعضای حقیقی و مابقی اعضای حقوقی هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز