خبرگزاری کار ایران

آمادگی سازمان ملل برای الحاق هرچه سریع‌تر ایران به کنوانسیون‌های جهانی حمل‌ونقل

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۰۷۶

داوود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور و حسن ضیائی مدیر امورکارنه تیر/ آ.ت.آ و حمل ونقل بین المللی جاده ای اتاق بازرگانی ایران با آقای فریچ باخ دبیراجرایی کمیسیون اقتصادی اروپایی سازمان ملل، 21 بهمن ماه 1394 در مقرر سازمان ملل - ژنو، دیدار کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران مدیریت کارنه تیر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، کشاورزیان در این دیدار ضمن تأیید بر توسعه همکاری طرفین در حوزه حمل ونقل، ترانزیت و زیرساختارها، به اهمیت حمل و نقل اشاره و عضویت ایران در کنوانسیون های مهم حمل ونقلی را پُراهمیت برشمرد و آقای باخ نیز به آمادگی سازمان ملل برای همکاری و ارایه ابزارهای آموزشی در الحاق هرچه سریعتر ایران به کنوانسیون های مربوطه را اعلام کرد.

وی مشارکت ایران در پروژه رویه الکترونیکی تیر « eTIR » و نیز موفقیت فاز اول آن، که با همکاری UNCEC، IRU ، گمرک و اتاق بازرگانی ایران میسر گردید را تبریک گفت.

فریچ باخ، استفاده از کارنه الکترونیکی «eTIR   » در حمل ونقل مرکب را از تحولات پیش رو بر شمرد و اظهار کرد: دنیا به سمت الکترونیکی شدن و نوآوری جدید درحرکت است. وسائط نقلیه هوشمند یا بدون راننده و مقررات جدید حمل ونقلی در برنامه توسعه اتحادیه اروپا تا سال 2020 میلادی می طلبد که این رویه که از موفقیت آمیزترین رویه های ترانزیت گمرکی در آینده محسوب می شود به شکل هرچه مطلوب تر و هوشمندتر معرفی گردد.

باخ، با توجه به شرایط جدید ایران بعد از پساتحریم و فرصت بسیار خوب همکاری، از دعوت داوود کشاورزیان برای دیدار رسمی از ایران، استقبال و ابزار امیدواری کرد در آینده نزدیک به تهران سفر کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز