خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:

سایپا مشتری مداری را برنامه قطعی خود می داند

راه اندازی مرکز امور مشتریان سایپا برای نخستین بار، از جمله اقداماتی است که با هدف جاری سازی اخلاق سازمانی در مجموعه سایپا صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از تدوین برنامه پاسخ گویی و تکریم مشتریان در گروه سایپا خبر داد و گفت: راه اندازی مرکز امور مشتریان سایپا برای نخستین بار، از جمله اقداماتی است که با هدف جاری سازی اخلاق سازمانی در مجموعه سایپا صورت گرفته است.

، دکتر مهدی جمالی در مراسم امضای سند جامع اخلاقی گروه خودروسازی سایپا در سخنانی اظهار کرد: سایپا از جمله سازمان های پیشرو در امر مشتری مداری است و با توجه به دستورالعمل های اخلاقی، با مشتریان و ذی نفعان خود رفتار خواهد کرد.

وی با یادآوری عذرخواهی خود از مشتریان افزود: این اقدام تنها یک شعار یا تبلیغ نبود بلکه با این هدف صورت گرفت که سایپا نشان دهد تا چه حد سازمانی مسئولیت پذیر است و در تمامی مقاطع، مشتریان را ولی نعمتان خود می داند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: سایپا از این پس فارغ از هرگونه شعار، تنها به دنبال جلب رضایت مخاطبین و مشتریان است و با رعایت اصول اخلاقی و ارزش های رفتاری، فعالیت های خود را تنظیم می کند.

وی همچنین تاکید کرد: فرهنگ عذرخواهی از مشتریان، اصل اخلاقی قطعی گروه سایپا و نشان دهنده این است که گروه سایپا، یک مجموعه متعهد در جامعه محسوب می شود.

دکتر جمالی از ضرورت اصلاح رفتارها و رویه های سابق و جایگزینی فرهنگ مسئولیت پذیری خبر داد و گفت: سایپا باید خود را در مقابل افکار عمومی و مشتریان پاسخ گو دانسته و نسبت به رفع مشکلات آن ها اهتمام جدی داشته باشد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خاتمه گفت: از این پس در تمامی لایه ها و اجزای سازمانی، پاسخ گویی به مشتریان در دستور کار قرار دارد و همه بخش های مختلف سازمان موظف به جاری سازی این رویه هستند.

سایپا مشتری مداری را برنامه قطعی خود می داندسایپا مشتری مداری را برنامه قطعی خود می داند

 

کد خبر : ۳۴۱۴۹۸