خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون صنایع در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایلنا:

پیگیری خبرنگاران در مورد روغن پالم حائز اهمیت است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۳۳۲

اگر تولیدکنندگان به وظایف شرعی و قانونی خود عمل کنند و سلامت مردم را بر منافع شخصی خود ترجیح دهنددیگر شاهد اینگونه مسائل نخواهیم بود.

عضو کمیسیون صنایع در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری خبرنگاران در مورد روغن پالم حائز اهمیت است.

غلام محمد زارعی، عضو کمیسیون صنایع در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار ایلنادر مورد افزودنی های مجاز و غیرمجاز در مواد غذایی، اظهار داشت: افزودنی های مواد غذایی مورد مصرف عامه مردم نبایداز دید خبرنگاران دور بماند و این افراد باید با هوشیاری در اطلاع‌رسانی و تنویرافکار عمومی بکوشند وهیچ عامل محدودکننده‌ای برای آنان وجود ندارد.

وی با اشاره به سخنان اخیر سخنگوی سازمان غذا و دارو که گفته بود هیچ خبرنگاری نباید درباره روغن پالم خبری منتشر کند در غیر این صورت پیگرد قانونی دارد، افزود: امیدواریم این نوع نگرش‌ها اصلاح شود و هیچ خودسانسوری در زمینه بهداشت و سلامت مردم وجود نداشته باشدو همه ارگان‌های مرتبط با موضوع سلامت موظفند با شفاف‌سازی اطلاعات درستی در اختیار مردم قرار دهند.

زارعی ادامه داد: روغن پالم نباید در هیچ یک از موادغذایی مصرف شود و هیچ تولیدکننده ای حق افزودن این ماده را در مواد غذایی ندارد و قطعا این موضوع در حال پیگیری است.

وی گفت: اگر تولیدکنندگان به وظایف شرعی و قانونی خود عمل کنند و سلامت مردم را بر منافع شخصی خود ترجیح دهنددیگر شاهد اینگونه مسائل نخواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز