خبرگزاری کار ایران

محمد علی نجفی مشاور رئیس جمهور، در گفت‌وگو با ایلنا:

صادرات فله‌ای بدون بسته بندی به زعفران ضربه زده است

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۷۶۰

در حال حاضر زعفران ایران به کشورهای دیگر صادر می‌شود و از آن جا با بسته بندی خود کشورها به نام همان کشور به نقاط دیگر دنیا صادر می‌شود.

مشاور رئیس جمهور گفت: صادرات زعفران بدون بسته بندی موجب سوءاستفاده کشورهایی شده است که ما به آن‌ها زعفران صادر می‌کنیم.

محمد علی نجفی مشاور رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر با کاهش تولید محصولات کشاورزی مواجه بوده‌ایم که منجر به کاهش صادرات اقلامی شده است که تا پیش از این حرف اول را در دنیا می‌زد.

محمد علی نجفی مشاور دکتر روحانی در دولت یازدهم، در رابطه با اینکه آیا دولت برنامه‌ای برای رسیدگی به وضعیت صادرات زعفران دارد اظهار کرد: بهترین زعفران دنیا متعلق به ایران است؛ اما صادرات آن به صورت فله‌ای به ضرر نام زعفران ایران است؛ چون در حال حاضر زعفران ایران به کشورهای دیگر صادر می‌شود و از آنجا با بسته بندی خود کشور‌ها به نام‌‌ همان کشور به نقاط دیگر دنیا صادر می‌شود.

دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران، در رابطه با وضعیت کشاورزان و انبار شدن بخش زیادی از شالی‌های کشاورزان در انبار‌ها گفت: دولت با همکاری وزارت کشاورزی برنامه‌هایی را در دست تدوین دارد تا به مشکلات کشاورزان رسیدگی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز