خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی استانداری کرمانشاه:

حافظ سرمایه‌های مردم هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۹۹۳

ما حافظ سرمایه های مردم هستیم و اجازه نمی دهیم سرمایه های آنها دچار آسیب شود.

معاون برنامه ریزی استانداری کرمانشاه در جلسه بررسی وضعیت واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال استان کرمانشاه که در سازمان صنعت و معدن و تجارت این استان برگزار شد، با اشاره به اینکه مدیریت استان به دنبال یافتن نسخه ای برای فعال کردن واحدهای صنعتی راکد است، اظهار داشت: باید وضعیت تک تک این واحدها بررسی شود تا در ادامه با توجه به شرایط هر واحد راهکارهایی برای فعال نمودن آنها در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، علی اصغر میرزایی با تاکید بر اینکه مدیریت استان کرمانشاه تولیدکنندگان را به حال خود رها نمی کند، اظهارکرد: ما حافظ سرمایه های مردم هستیم و اجازه نمی دهیم سرمایه های آنها دچار آسیب شود. راکد ماندن این واحدها به هیچ عنوان مطلوب نیست و باید هرچه سریع تر مشکلات آنها را حل کرد.

وی تاکید کرد: البته ما به دنبال ارائه یک نسخه بومی و الگویی متناسب با شرایط کشور هستیم، زیرا مدل های توسعه در هر کجای دنیا مختص به آن کشور است.

میرزایی اظهارکرد: باید از ظرفیت های مجموعه هایی مانند اتاق بازرگانی برای کمک به این واحدها یاری گرفت. اتاق بازرگانی می تواند در زمینه تهیه مواد اولیه ارزان و باکیفیت و همچنین بازاریابی برای فروش محصولات این واحدها کمک کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز با اشاره به مثبت بودن طرح گردآوری اطلاعات واحدهای راکد استان، اظهار کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که اطلاعات تمامی واحدهای راکد استان به صورت میدانی گردآوری شود و سپس با تحلیل و آسیب شناسی مشکلات، راهکارهای لازم برای فعال نمودن آنها اتخاذ شوند.

رضا رحیمی عنوان کرد: می توان با بهره گیری از انجمن های تخصصی هر بخش، به صورت کارشناسی شده به شناسایی و رفع مشکلات این واحدها پرداخت.

در این جلسه در گزارشی عنوان شد از میان ۲۴۶ واحد صنعتی راکد، تنها دسترسی به ۷۱ واحد میسر بوده است. از میان واحدهای قابل دسترسی، تنها ۴۰ واحد برای تکمیل فرم اطلاعات خواسته شده مراجعه کرده اند. در این میان چهار واحد فعالیت های خود را دوباره آغاز کرده اند و هفت واحد تغییر مالکیت داده اند. همچنین سایر واحدها نیز تمایلی به مراجعه حضوری از خود نشان نداده اند.

همچنین اقدامات انجام شده در خصوص حل مشکلات شرکت های قند بیستون، شیر و لبنیات بیستون، شرکت فن آوران توسعه، شرکت پیشگامان سیمان، تعاونی ۹۰۷، شرکت پالایش البرز آبادان، شرکت تعاونی ۱۶۶۷، شرکت سراب طب، شرکت پویش و چاپ پاسارگاد و… تشریح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز