خبرگزاری کار ایران

با امضا تفاهم نامه دو وزارتخانه:

فرهنگ صنعت و تولید از مدارس آغاز می شود

کد خبر : ۱۹۳۳۰۲

تفاهم نامه همکاری وزارت صنعت، معدن وتجارت وآموزش وپرورش عصر روز شنبه با حضور دو وزیر در محل وزارت آموزش وپرورش امضا می شود.

در سال فرهنگ واقتصاد ودر راستای توسعه فرهنگ تولید، وزارت صنعت، معدن وتجارت با آموزش و پرورش تفاهم نامه همکاری امضا می کند.

به گزارش ایلنا، ترویج فرهنگ کار وتلاش، ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی و اصلاح الگوی مصرف از جمله برنامه های مهم مهندس نعمت زاده در وزارت صنعت، معدن وتجارت می باشد.

دانش آموزان به عنوان سرمایه انسانی هر کشوری محسوب می شوند وآشنایی آنان با مفاهیم وموضوعات صنعتی می تواند استعدادهای بالقوه آنان به سمت نوآوری، اختراعات وحرکت به طرف صنایع نوین معطوف شود.

بنا براین، وزیر صنعت، معدن وتجارت با حضور در آموزش وپرورش ضمن ارزیابی نحوه همکاری وتعامل دو وزارتخانه، تفاهم نامه همکاری امضا خواهند کرد.

وزارت صنعت، معدن وتجارت آمادگی همکاری درتالیف کتب درسی ومحتوای آموزشی مرتبط با بخش تولید، اعلام نیاز بازار کار وهمکاری در تعیین موضوعات آموزشی، توسعه آموزش های مهارتی در شهرک های صنعتی، همکاری در بازدید واردوهای دانش آموزشی برای تقویت فرهنگ تولید و ایجاد دوره های مجازی آشنایی با فرایند تولید و… برای دانش آموزان را دارد.

تحقق اهداف مشترک وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت آموزش و پرورش در هدایت و استفاده بهینه از ظرفیت آموزشی مشترک برای توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور است.

یادآور می شود، تفاهم نامه همکاری وزارت صنعت، معدن وتجارت وآموزش وپرورش عصر روز شنبه با حضور دو وزیر در محل وزارت آموزش وپرورش امضا می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز