خبرگزاری کار ایران

صدور ۱۰۰ جواز تاسیس صنعتی در استان کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر : ۱۹۱۹۳۲

از ابتدای دولت یازدهم تا کنون ۱۰۰ جواز تاسیس صنعتی در استان کهگیلویه و بویراحمد صادر شده است که این امر رشدی مطلوب را نسبت به مدت مشابه در سالهای اخیر نشان می دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای دولت یازدهم تا کنون ۱۰۰ جواز تاسیس صنعتی در استان کهگیلویه و بویراحمد صادر شده است که این امر رشدی مطلوب را نسبت به مدت مشابه در سالهای اخیر نشان می دهد.

به گزارش ایلنا؛ داریوش دیودیده با بیان اینکه یکی از برنامه ‌ها و رویکردهای اصلی ما در بخش صنعت، تکمیل طرح ‌های امکان‌سنجی با مطالعات دقیق از سوی متخصصان است افزود: این فرآیند بر اساس نگاه صادرات محور تولیدات استان انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: برای این تعداد جواز تاسیس، دو هزار و ۷۸۶ فرصت شغلی با ۱۴ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری پیش بینی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بیشترین جواز تاسیس صادر شده در این مدت در بخش های صنایع شیمیایی، کانی های غیر فلزی، محصولات لاستیک و پلاستیک و صنایع غذایی بوده است.

وی با تاکید بر فراهم شدن امکانات لازم برای حضور سرمایه گذاران در استان و بهبود فضای کسب و کار در سطح کشور اظهار کرد: با توجه به وجود همه قابلیت ‌ها و استعدادهای مهم اقتصادی، صنعتی و معدنی در کهگیلویه و بویراحمد به دنبال ارتقاء امکانات و زیرساخت های سرمایه گذاری برای بخش صنعت جهت حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان هستیم.

دیودیده با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم در شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، شامل آب، برق، گاز، راه ورودی و سایر زیرساخت‌ ها در این شهرک ها جهت استقرار سرمایه ‌گذار فراهم است تصریح کرد: مشوق ‌ها و تخفیف‌ های لازم برای حمایت از سرمایه ‌گذاران و صنعتگران که با انعقاد قرارداد با شرکت شهرک‌ های صنعتی و دریافت زمین، نسبت به احداثواحدهای تولیدی خود اقدام می‌کنند، اعطا می‌شود.

گفتنی است: در استان کهگیلویه و بویراحمد حدود ۷۱۱ واحد صنعتی درحال فعالیت است و هم اکنون ۴۰۰ طرح صنعتی در این استان با پیشرفت فیزیکی یک تا ۸۵ درصد در دست اجرا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز