خبرگزاری کار ایران

راه اندازی و طراحی پرتال صنایع با فناوری بالا

کد خبر : ۱۹۱۱۴۱

این پرتال در راستای پیشبرد اهداف سازمانی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی و سازمان گسترش و نوسازی ایران و همچنین تامین ابزارهای لازم برای تسهیل فرایندهای تصمیم سازی و تصمیم گیری در حوزه تولید و تجارت کالاهای با فناوری بالا طراحی و پیاده سازی شده است.

رییس پژوهشکده مطالعات راهبردی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی از راه اندازی و طراحی پرتال صنایع با فناوری بالا در این موسسه با همکاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) به آدرس اینترنتی www. hitechiran. ir خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ «‌ یوسف حسن پورکارسالاری» افزود: این پرتال در راستای پیشبرد اهداف سازمانی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی و سازمان گسترش و نوسازی ایران و همچنین تامین ابزارهای لازم برای تسهیل فرایندهای تصمیم سازی و تصمیم گیری در حوزه تولید و تجارت کالاهای با فناوری بالا طراحی و پیاده سازی شده است.

وی گفت: از آنجائیکه دستیابی به اطلاعات جامع از فضای کسب و کار در این حوزه با دارا بودن ویژگی هایی نظیر سرعت، دقت، ‌صحت، قابلیت اطمینان، امنیت و کیفیت ضروری به نظر می رسد، لذا در نظر است این پرتال به عنوان یک پایگاه و مرجع اطلاعاتی جامع در حوزه کسب و کارهای مرتبط با صنایع با فناوری بالا در حوزه صنعت و تجارت در کشور ایفای نقش کند.

حسن پور‌ از جمله اطلاعات مندرج در این پرتال را دسترسی آسان به آمار مربوط به تولید و تجارت محصولاتبا فناوی بالا در ایران و دنیا، دسترسی به شاخص های بین المللی بخش هایتک، گزارش های پژوهشی و رسانه ای، مقالات تخصصی، کتاب های علمی، اسناد بالادستی و قوانین و مقررات، نشریات تخصصی، معرفی شرکت های دانش بنیان، دانشگران و محصولات با فناوری بالا، اخبار و رویدادهای مرتبط با حوزه هایتک عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز