خبرگزاری کار ایران

از دهم مرداد ماه؛

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان منزل برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۸۹۶۸۱

سمیع زاده با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حدود ۷% افزایش نسبت به سال گذشته در فضای ناخالصی به وسعت ۷۵۰۰۰ متر مربع و با ۴۳۰۰۰ متر مربع فضای خالص کار خود را آغاز خواهد کرد، از حضور فعال و پر نشاط بیش از ۴۰۰ مشارکت کننده در نمایشگاه خبر داد که آخرین توانمندهای خود را در معرض بازدید عموم قرار داده و با یکدیگر به رقابتی سالم می پردازند.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان منزل با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت از تاریخ دهم لغایت سیزدهم مرداد ماه سال ۱۳۹۳ به مدت ۴ روز از ساعت ۹ الی۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش می یابد.

به گزارش ایلنا، مظفر علیخانی، دبیر کل شورای ملی مبلمان و دکوراسیون ایران و صنایع وابسته با اعلام این خبر و ابراز خشنودی از مسیر حرکتی تشکل ها بسوی همگرایی هر چه بیشتر اصحاب صنف و صنعت مبلمان و دکوراسیون کشور اظهار داشت: این نمایشگاه با مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و توسط شورای ملی مبلمان و دکوراسیون ایران و صنایع وابسته برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: شورای ملی مبلمان و دکوراسیون ایران و صنایع وابسته با عنایت به مفاد اساسنامه مبنی بر ساماندهی کلیه رخدادهای عمومی از قبیل نمایشگاه ها، همایش ها و سمینارهای بین المللی مرتبط با صنف و صنعت مبلمان و به منظور بهره گیری از طراحی های علمی و تکنولوژی مدرن جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی تولیدات داخلی و توسعه صادرات مبلمان و دکوراسیون برگزاری نمایشگاه های تخصصی صادراتی و صنفی در صنف مبلمان در داخل و خارج از کشور را در دستور کار خود قرار داده است.

رامین سمیع زاده مدیر بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان منزل نیز، اظهار داشت: نمایشگاه امسال با شعار هنر، فرهنگ و محصول ایرانی در فضایی حرفه ای و رقابتی برگزار خواهد شد.

وی مهمترین هدف از برپایی این نمایشگاه را فراهم کردن بستری جهت ارتقاء سطح کمی وکیفی طراحی، تولید، فروش و صادرات تولیدات ومحصولات ایرانی عنوان نمود.

سمیع زاده با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حدود ۷% افزایش نسبت به سال گذشته در فضای ناخالصی به وسعت ۷۵۰۰۰ متر مربع و با ۴۳۰۰۰ متر مربع فضای خالص کار خود را آغاز خواهد کرد، از حضور فعال و پر نشاط بیش از ۴۰۰ مشارکت¬کننده در نمایشگاه خبر داد که آخرین توانمندهای خود را در معرض بازدید عموم قرار داده و با یکدیگر به رقابتی سالم می پردازند.

وی، ضمن اعلام اینکه هیات های تجاری چندین کشور دنیا برای بازدید از نمایشگاه دعوت شده اند و امید است به امضاء تفاهم ‌نامه‌های همکاری والبته اجرائی منجر شود، اولویت های برگزاری نمایشگاه را حمایت از تولید مبلمان در داخل کشور با رویکرد صادراتی، احترام به پیشکسوتان، و حمایت و اعتماد به طراحان و مهندسین ایرانی عنوان نمود.

لازم به ذکر است صنعت مبلمان در ایران ۸ درصد اشتغال کشور را به خود اختصاص داده و از طرف دیگر با جهش نرخ ارز و قرار گرفتن نرخ آن در سطوح نزدیک به نرخ واقعی، در صورت برنامه ریزی، هماهنگی ارکان مرتبط و تلاش صنعتگران امکان ورود به بازارهای خارجی تا حدودی فراهم شده است. به گفته مدیر بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان منزل، ارزش تولید مبلمان در جهان در سال ۲۰۱۳ به ۴۵۰ میلیارد دلار در سال نزدیک شده است که متاسفانه ایران سهم قابل توجهی از آن را در اختیار ندارد که البته برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند نقش موثری در مسیر حضور قابل توجه ایران در عرصه های تجارت جهانی ایفا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز