خبرگزاری کار ایران

نخستین همایش «روز اقتصاد ملی ایران» در ترکمنستان برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۸۷۷۰۸

بخش‌های دولتی و خصوصی متشکل از سازمان‏‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات، تولیدکنندگان و صادرکنندگان، تجار و بازرگانان ایران به اتفاق همتایان ترکمنی و مقامات عالی رتبه دولت ترکمنستان در همایش مذکور حضور خواهند داشت.

نخستین همایش روز اقتصاد ملی ایران با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران و اتاق بازرگانی ترکمنستان در عشق‌آباد برگزار می‏‌شود.

به گزارش ایلنا، اولین همایش روز اقتصاد ملی ایران با هماهنگی سازمان توسعه تجارت ایران و همکاری اتاق بازرگانی ترکمنستان و نیز سفارت جمهوری اسلامی ایران در عشق‌آباد با هدف معرفی توانمندی‌های صادراتی کشورمان با موضوعات ساختمان، آب و برق، نفت و گاز، خدمات فنی و مهندسی در عشق‌‏آباد پایتخت کشور ترکمنستان برگزار می‏‌شود.

«حسن مرتجی» مدیر عامل شرکت «پارس پگاه تجارت» ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تأیید مطلب فوق گفت: همایش تخصصی مذکور در حاشیه اولین نمایشگاه تخصصی صنایع ساختمان، برق و نفت و گاز ایران در تاریخ ۳۰ مرداد(۲۱ آگوست) سال جاری برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: در این همایش بزرگ اقتصادی، بیش از ۷۰ شرکت از ایران حضور دارند.

وی افزود: بخش‌های دولتی و خصوصی متشکل از سازمان‏‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات، تولیدکنندگان و صادرکنندگان، تجار و بازرگانان ایران به اتفاق همتایان ترکمنی و مقامات عالی رتبه دولت ترکمنستان در همایش مذکور حضور خواهند داشت.

وی همچنین سخنرانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان، معاون وزیر نفت ایران، معاون وزیر گاز ترکمنستان و رئیس اتاق بازرگانی و معاون وزیر صنعت این کشور و کارشناسان حوزه وزارت‌خانه‌های مرتبط ترکمنستان را از دیگر برنامه‌های مهم همایش مذکور اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز