خبرگزاری کار ایران

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در گفتگو با ایلنا:

بهای سمند و ۲۰۶ پایین تر از بازار شده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۹۳۹

خودروسازان ۵ شرط شورای رقابت را در ساخت خودروها پذیرفته اند و خود را موظف به رعایت استاندارد و افزایش کیفیت خودرو می دانند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: با قیمت گذاری جدید شورای رقابت بهای سمند و پژو ۲۰۶ پایین تر از قیمت های بازار شده است.

عبدالله بابایی، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در گفتگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این پرسش که آیا ایران خودرو از قیمت های جدید شورای رقابت رضایت دارد یا خیر اظهار داشت: تمامی مولفه های تولید و همچنین دستمزدها از ابتدای سال افزایش یافته است و در مقابل نرخ خودرو تنها بین ۳ تا ۶ درصد رشد داشته و در صورتی که با رشد قیمت در سایر کالاها هم مقایسه کنیم نرخ خودرو چندان هم گران نشده است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه با افزایش قیمت های کنونی آیا برنامه ای برای تسهیل در خرید خودرو در نظر دارید یا خیر افزود: هر چند در حال حاضر نیز خودروهایی نظیر سمند و پژو ۲۰۶ زیر قیمت بازار قیمت گذاری شده است اما به زودی در نوع فروش و روند عرضه خودرو تغییراتی خواهیم داد.

بابایی در خاتمه تصریح کرد: خودروسازان ۵ شرط شورای رقابت را در ساخت خودروها پذیرفته اند و خود را موظف به رعایت استاندارد و افزایش کیفیت خودرو می دانند.

به گزارش ایلنا، چناچه خودروسازان در اجرای ۵ شرط اخیر شورای رقابت برای افزایش نرخ ها کوتاهی کنند، افزایش قیمت خودرو منتفی شده و خودروسازان باید محصولات خود را مطابق دستورالعمل قیمت در خرداد ۹۱ به فروش برسانند.

فرمول جدید شورای رقابت در حالی محصولات خودروسازان را با افزایش قیمت همراه کرده است که خودروسازان پیش از این افزایش قیمت برای جبران زیان های به بار آمده ناشی از رشد هزینه ها و افت تولید در سال های گذشته را ضروری اعلام کرده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز