خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران:

۱۲۰ معدن در استان مازندران فعال است

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۳۶۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از ۱۹۰ معادن قابل بهره برداری استان ۱۲۰ معدن مشغول فعالیت هستند.

به گزارش ایلنا، محمد محمدپور عمران افزود: ظرفیت بسیار بالایی در ذخایر معدنی استان وجود دارد اما بهره برداری به اندازه ذخایر رشد نداشته است و برخی معادن بنا به دلایل مختلف از جمله عدم سرمایه گذاری متقاضی تعطیل هستند.

محمدپور عمران با اشاره به اینکه قانون واگذاری معادن نیازمند اصلاح است گفت: در حال حاضر وزارتخانه تصمیم مهمی در معاونت معدنی گرفته است که بخشی از قانون اصلاح شود و در قانون جدید، بر روی آورده و دانش متقاضی بسیار تاکید شده است.

محمدپور با بیان اینکه در بحثواگذاری معادن دقت بیشتری باید اعمال شود، اضافه کرد: باید در این بخش از کسانی که دارای دانش و سرمایه حداقلی هستند استفاده شود تا به نحو احسن از معادن بهره برداری شود.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت مازندران با تاکید بر اینکه یکی از بزرگترین معضلات در بخش معدن بحثسفته بازی است گفت: نباید کاغذ خرید و فروش شود بلکه باید کار و سرمایه گذاری ریشه داشته باشد و اشخاصی با دانش و تجربه کافی وارد بخش معادن شوند تا بتوان از ذخایر بزرگ معدنی استان استفاده درست صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز