خبرگزاری کار ایران

طلاعیه در پی سوء استفاده های اخیر؛

هیچ شرکتی مجوز استفاده از آرم و نام سازمان برای همایش برند را ندارد

کد خبر : ۱۸۳۰۳۹

سازمان توسعه تجارت ایران در اطلاعیه‌ای بااشاره به اینکه هیچ مجوزی در راستای برگزاری همایش برند صادر نکرده، اعلام کرد: فعالیت شرکت موسوم به پیشگامان برای برگزاری همایش برند از نظر این سازمان، وجاهت قانونی ندارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، اطلاعیه سازمان توسعه تجارت تصریح می‌کند: این سازمان مطلع شده است که برگزاری اجلاسی تحت عنوان «اجلاس سراسری برند با رویکرد کیفیت نام و نشان تجاری» با استفاده غیرقانونی از لوگوی سازمان توسعه تجارت ایران به شرکت­‌های تولید کننده، صادرکننده و صاحبان برند کشور اطلاع­رسانی شده است.

برگزار کننده این اجلاس، پیشتر مدعی شده بود که مجوز برگزاری همایش برند را از سازمان توسعه تجارت اخذ کرده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: سازمان توسعه تجارت مجوزی برای برگزاری همایش برند صادر نکرده است و ادعای شرکت مذکور دراین‌باره تکذیب می­شود؛ لذا استفاده هر شخص حقیقی و حقوقی از نام و آرم سازمان توسعه تجارت ایران، در راستای برگزاری همایش­‌هایی از این دست، بدون دریافت مجوز، قابل پیگرد حقوقی و قضایی است.

سازمان توسعه تجارت ایران درنظر دارد، پس از طی بررسی­‌های کارشناسی، راسا اقدام به برگزاری همایش‌های برند یا از این دست برای جلوگیری از تخلفات احتمالی مشابه و برگزاری کیفی‌تر این همایش‌ها نماید.

تمامی فعالان اقتصادی می‌توانند در برخورد با اینگونه موارد با مراجعه به پورتال اختصاصی سازمان توسعه تجارت به نشانی www. TPO. IR و کسب اطلاع از فعالیت‌های در دستور کار سازمان، از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و مراتب خلاف واقع را به این سازمان اطلاع رسانی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز