خبرگزاری کار ایران

پیام رییس سازمان توسعه تجارت ایران به مناسبت روز ملی صنعت و معدن؛

حوزه صنعت و معدن نیازمند اصلاح حیطه عملکردها با مشارکت بخش خصوصی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۷۴۵

رییس سازمان توسعه تجارت در پیامی ضمن گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن، راه توسعه روزافزون این عرصه را اصلاح حیطه عملکردها با مشارکت بخش خصوصی دانست.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، پیام ولی‌الله افخمی‌راد به شرح زیر است:
روز ملی صنعت و معدن را که روز تجدید عهد و پیمان دولت و ملت با جهادگران عرصه صنعت و معدن است به همه تلاشگران، کارآفرینان، مدیران و کارکنان این عرصه تبریک می‌گویم و از تلاش ستودنی مردان و زنانی که در سنگر جهاد اقتصادی استوارانه، عزت و اقتدار ایران اسلامی را سرلوحه امور خویش قرار داده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

روز ملی صنعت و معدن فرصتی است تا با تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی کشور عزیزمان ایران، نقش کلیدی این دو حوزه را در اقتصاد و تحقق اهداف بلندمدت کشور یادآور شویم. عرصه‌ای که تلاش‌های تحسین‌برانگیز غیورمردان پولادین، چرخ‌های موتور پیشرفت کشور را به حرکت درآورده و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به پیش می‌رود.

تردیدی نیست که تکیه بر توانمندی‌های صنعتی و معدنی و زبدگی و پختگی نیروی انسانی از اساسی‌ترین عناصر جریان توسعه اقتصادی محسوب می‌شود. مجموعه ذخایر معدنی غنی و قابلیت‌های صنعتی بالای کشورمان، در کنار نیروی انسانی توانمند، نه‌تنها به لحاظ کمی و کیفی قوس صعودی را در تولید منجر شده، بلکه سهم صادراتی بیشتر و ارزش افزوده بالاتری را نیز برای کشور به ارمغان آورده و جایگاه ایران اسلامی را در منطقه و جهان پایدار و مستحکم کرده است.

بهره‌مندی از هوشمندی و خلاقیت، شاه‌کلیدی است که درهای موفقیت و پیشرفت را در برابر عزم راسخ حماسه‌سازان عرصه صنعت و معدن گشوده و هدایتگر قطار پیشرفت و توسعه در مسیر صحیح آن بوده است.

بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن مجالی است تا در پرتو منویات مقام معظم رهبری، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را چراغ راه خویش قرار داده و با همکاری و همراهی بخش دولتی و خصوصی با عزم ملی و مدیریت جهادی در راستای سند چشم‌انداز ۲۰ ساله و برنامه توسعه گام برداریم و در این راه با تدبیر و برنامه‌ریزی، مکانیزم‌های مناسبی را برای استفاده از ظرفیت‌ها طراحی و تدوین کنیم و اصلاحات لازم را در حیطه عملکردها، به انجام رسانیم و فراموش نکنیم که راه توسعه و پیشرفت از معبر درایت، تدبیر، عقل و منطق می‌گذرد و در این مسیر باید از تجارب موفق سایر کشورها بهره شایسته را ببریم.

روز صنعت و معدن زمانی است تا ضمن ارج نهادن به تلاش‌های بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر تلاشگران این عرصه، مسیر خویش را با تأسی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید برای کسب جایگاه نخست منطقه و پیشگامی در تحولات شتابنده بین‌المللی هموار کنیم و با استعانت از خداوند قادر متعال، آغازگر فصل نوینی باشیم که اعتلای ایران اسلامی و شکوفایی اقتصاد و تجارت از ثمرات شیرین آن باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز