خبرگزاری کار ایران

یک فعال حوزه صنعت:

خدمات پس از فروش در کشور مغفول مانده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۲۷۲

بسیاری از افرادی که این دستگاه ها را تهیه کرده اند کل سرمایه شان را بابت خرید آن داده اند پس چرا شکوائیه از شرکت واردکننده این دستگاه به علت عدم ارایه خدمات پس از فروش راه به جایی نمی برد!

طرح شکوائیه برای نقص فنی ماشین آلات صنعتی بر عهده چه سازمانی است؟

یک فعال در حوزه صنعت گفت: طرح شکوائیه نقص فنی ماشین آلات صنعتی بر عهده چه سازمانی است و افراد برای طرح شکایت از واردات دستگاههای غیر استاندارد به کجا مراجعه کنند؟

عباسعلی حسن پور، یک فعال حوزه صنعت در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص عدم رسیدگی به طرح شکوائیه در خصوص خرابی مکرر یک دستگاه بیل مکانیکی SANY۲۳۰ و مغفول ماندن خدمات پس از فروش در کشور اظهار داشت: بنده این دستگاه را در سال ۱۳۸۹ به قیمت ۱۶۰ میلیون تومان خریداری کردم اما پس از مدتی این دستگاه نقص فنی پیدا کرد و پس از مراجعه به شرکت مورد نظر هیچ اقدامی برای رفع مشکل آن صورت نگرفت.

وی افزود: بسیاری از خریداران این دستگاه با مشکل برخورد کرده اند زیرا چندین بیل مکانیکی با این مشخصات در سال ۸۹ از چین وارد کشور شده که هیچ کدام از آنها مورد تایید سازمان استاندارد نبوده است.

حسن پور افزود: بر این اساس بنده تاکنون به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان استاندارد مراجعه کرده ام اما متاسفانه هیچ پاسخ درستی دریافت نکرده ام و کلیه نامه های صادر شده از این سازمانها را در دست دارم.

حسن پور در خاتمه گفت: بسیاری از افرادی که این دستگاه ها را تهیه کرده اند کل سرمایه شان را بابت خرید آن داده اند پس چرا شکوائیه از شرکت واردکننده این دستگاه به علت عدم ارایه خدمات پس از فروش راه به جایی نمی برد!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز