خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

ماه مبارک رمضان اقلام اساسی خوراکی مردم تامین و توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۲۴۴

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با هماهنگی سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها از یک هفته قبل از ماه مبارک رمضان به صورت مستمر نسبت به پایش بازار محصولات اساسی و پرمصرف این ایام اقدام می نمایند.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ماه مبارک رمضان امسال با همکاری وزارت جهادکشاورزی، تامین و توزیع اقلام اساسی خوراکی مورد نیاز مردم در سراسر کشور تامین و توزیع می شود.

به گزارش ایلنا، معدن و تجارت حاکی است، مجتبی خسروتاج افزود: تامین ۳۰ هزار تن برنج، ۵۰ هزار تن شکر سفید برای مصرف خانوار و ۵۰ هزار تن شکر صنفی و صنعتی توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران، ۳۰ هزار تن گوشت مرغ و ۱۰ هزارتن گوشت قرمز توسط شرکت شرکت پشتیبانی امور دام کشور انجام می گیرد.

به گفته وی، ایام ماه مبارک رمضان طی هماهنگی به عمل آمده با انجمن های صنایع لبنی و روغن نباتی محصولات آنان با تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

خسروتاج اضافه کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده، انجمن خرما و سازمان تعاونی روستایی عرضه مستقیم خرما در نمایشگاههای طرح ضیافت و میادین میوه و تره بار سراسر کشور با قیمت مناسب انجام می گیرد.

وی گفت: با توجه به عدم افزایش قیمت روغن و شکر و آمادگی برای تامین اقلام مورد نیاز صنف، زولبیا و بامیه در ایام ماه مبارک با قیمت های مناسب عرضه خواهد شد.

خسروتاج افزود: نمایشگاه طرح ضیافت نیز مانند سال های گذشته با مشارکت اتاق های اصناف با هماهنگی های مرکز اصناف برگزار می شود.

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با هماهنگی سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها از یک هفته قبل از ماه مبارک رمضان به صورت مستمر نسبت به پایش بازار محصولات اساسی و پرمصرف این ایام اقدام می نمایند.

وی خاطرنشان کرد: بدنبال تکلیف ستاد تنظیم بازار کمیته ای با حضور نمایندگان وزارتخانه های جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، شرکت بازرگانی دولتی ایران، اتاق اصناف، سازمان میادین میوه و تره بار، شرکت پشتیبانی امور دام به منظور تامین و توزیع کالاهای مورد نیاز ایام ماه مبارک رمضان تشکیل و تصمیمات فوق را اتخاذ و اجرایی ساخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز