خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام خبر داد:

بررسی طرح منطقه آزاد تجاری مهران، هفته‌ی آینده

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۰۹۵

مسیر ارتباطی و زیر ساخت ارتباطی شهرستان مهران در دست احداثاست که با چهاربانده شدن این مسیر مشکل ارتباطی با مرکز استان ایلام نیز رفع می‌شود.

استاندار ایلام از بررسی طرح منطقه آزاد تجاری مهران در جلسه هفته آینده‌ی شورای عالی مناطق آزاد کشور خبر داد.

به گزارشبه گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری مهندس محمدرضا مروارید اظهار کرد: طرح توجیه فنی، اقتصادی منطقه آزاد تجاری مهران با حضور اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد ایران مورد بررسی قرار گرفت و قول مساعد برای بررسی طرح منطقه آزاد تجاری مهران در این شورا گرفته شد‌.

وی از اصلاح جزیی طرح پیشنهادی منطقه آزاد در این دیدار خبر داد و تصریح کرد: ایجاد منطقه آزاد تجاری در مهران سبب ایجاد تحول عظیم در مهران، ایلام و البته در منطقه می‌شود که به دنبال آن در زندگی مردم می‌تواند یک تغییر اساسی ایجاد کند.

استاندار ایلام ادامه داد: ایجاد منطقه آزاد تجاری در مهران، مستقر شدن دفاتر شرکت‌های خصوصی و سرمایه‌گذاران را به دنبال دارد که فرصتی ایجاد می‌کند تا بتوان از ظرفیت‌های ایلام و مرز مهران به خوبی برای رفاه مردم عزیز ایلام استفاده شود.

مروارید عنوان کرد: در این راستا قرار بر این است تا یک هتل چهارستاره در مهران احداثشود و از فرودگاه قدیمی مهران نیز برای منطقه آزاد تجاری استفاده شود.

وی افزود: مسیر ارتباطی و زیر ساخت ارتباطی شهرستان مهران نیز در دست احداثاست که با چهاربانده شدن این مسیر مشکل ارتباطی با مرکز استان ایلام نیز رفع می‌شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه تمام تلاش دولت خدمتگزار تدبیر و امید در کشور و در ایلام، رفع مشکلات مردمی است، تصریح کرد: ما به دنبال استفاده از نهایت ظرفیت‌های این استان در راستای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار که لازمه توسعه ای پایدار است را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: همکاری و همراهی مردم، استفاده از فکر و اندیشه جوانان نخبه و فرهیختگان می‌تواند ما را در مسیر خدمتگزاری دلگرم کند و مردم بدانند که مدیریت ارشد استان ایلام هرگز از حق مردم ایلام که سالیان سال با رنج‌ها و مشقت‌های فراوان دست و پنجه نرم کرده‌اند کوتاه نمی‌آید.

بر اساس این گزارش، منطقه آزاد اقتصادی صنعتی مهران در صورت تصویب و اجرا مزایای بسیاری در منطقه ایجاد می‌کند که با سرمایه گذاری مستقیم دولت اجرا شده و صنایع فعال دراین منطقه از معافیت‌های مالیات و عوارض گمرکی برخوردار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز