خبرگزاری کار ایران

واردات جرثقیل ۲۵ تن و بالاتر آزاد شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۲۷۱

ورود و ترخیص کالاهای مستعمل از طریق بازارچه‌های مرزی مقدور نمی‌باشد و اقلام مشمول قانون خودرو از شمول این موافقت کلی خارج می‌باشد.

واردات جرثقیل ۲۵ تن و بالاتر آزاد شد.

به گزارش ایلنا، اداره‌کل مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت در بخشنامه‌ای به گمرک، واردات جرثقیل ۲۵ تن و بالاتر را با رعایت ضوابط ثبت‌سفارش وزارت صنعت مجاز اعلام کرد.

اداره کل مقررات صادرات و واردات سازما ن توسعه تجارت ایران در بخشنامه‌ای به گمرک ایران واردات جرثقیل ۲۵ تن و بالاتر دو کابین و تک کابین با شاسی دو محوره رابا رعایت ضوابط ثبت سفارش وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر مقررات و همچنین ارایه مجوز‌های قانونی ذیربط صرفا به لحاظ مستعمل بودن مجاز اعلام کرد.

در متن این بخشنامه آمده است: پیرو بخشنامه ۱۱۴۰۱/۲۱۰ / ۹۳ مورخ ۱۰/۳ / ۹۳ حسب تصمیم متخذه در جلسه ۲۰/۳ / ۹۳ کمیسیون ماده یک آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات و با توجه به بند ۳ ماده ۴۲ آیین نامه اجرای مذکور واردات جرثقیل ۲۵ تن و بالاتر دو کابین و تک کابین با شاسی دو محوره با رعایت ضوابط ثبت‌سفارش وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر مقررات و همچنین ارایه مجوز‌های قانونی ذیربط صرفا به لحاظ مستعمل بودن بلامانع است.

بدیهی است ورود و ترخیص کالاهای مستعمل از طریق بازارچه‌های مرزی مقدور نمی‌باشد و اقلام مشمول قانون خودرو از شمول این موافقت کلی خارج می‌باشد.

همچنین ورود کالای مستعمل صرفا با ارز متقاضی امکانپذیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز