خبرگزاری کار ایران

مجری طرح گندم:

یک میلیون و ۷۰۰ هزارتن گندم خریداری شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۵۴۴

این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته یک میلیون و ۲۸۴ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده بود.

مجری طرح گندم از خرید یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن گندم خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسفندیارپور گفت: از ابتدای فصل برداشت تاکنون یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان سراسر کشور به شکل تضمینی خریداری شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲.۶ درصد رشد نشان می‌دهد.

اسماعیل اسفندیارپور افزود: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته یک میلیون و ۲۸۴ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده بود.

به گفته وی، ابتدای فصل برداشت و خرید تضمینی گندم که از ۲۰ فروردین ماه سالجاری آغاز می‌شود تا اواخر شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: تاکنون تمام وجوه گندمکاران به حسابشان واریز و تسویه شده است.

مجری طرح گندم وزارت جهادکشاورزی با اشاره به اینکه در حال حاضر خرید تضمینی گندم از ۱۸ استان کشور در حال انجام است، تصریح کرد: طی این مدت خرید تضمینی ۹۳۸ هزار تن گندم مربوط به استان خوزستان، ۲۷۴ هزار تن مربوط به استان فارس، ۱۳۰ هزار تن استان ایلام و ۹۰ هزار تن مربوط به بوشهر بوده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون مناطق نیمه گرمسیری کشور نیز وارد چرخه برداشت و خرید گندم شده اند.

اسفندیارپور گفت: دولت آمادگی خرید تضمینی گندم به هر میزان از کشاورزان را دارد و به طور آنلاین گندم خریداری و پول آن در اسرع وقت(طی مدت ۲۴ ساعت) به حساب گندمکاران واریز می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز