خبرگزاری کار ایران

جهت تولید چای باکیفیت

عدم حمایت از کارخانجات زحمت چایکار را هدر می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۶۴۲

تا ۱۰ روز آینده برداشت برگ سبز چای آغاز خواهد شد که امسال پیش بینی‌ افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی تولید برگ سبز را کرده‌ایم.

ئیس اتحادیهٔ چایکاران گفت: عدم حمایت دولت از کارخانجات تولید چای زحمت چایکاران را برای تولید چای با کیفیت به هدر می رود.

ایرج هوسمی رئیس اتحادیهٔ چایکاران در گفت‌و‌گوی با خبرنگار ایلنا در خصوص پیش بینی‌ تولید برگ سبز چای در سال جاری اظهار داشت: تا ۱۰ روز آینده برداشت برگ سبز چای آغاز خواهد شد که امسال پیش بینی‌ افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی تولید برگ سبز را کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۹۰ هزار تن تولید داشته‌ایم که امسال این تناژ تا ۱۰۵ هزار تن افزایش خواهد داشت.

هوسمی با تاکید بر اینکه صنعت چای هم باید مورد حمایت جدی دولت قرار گیرد افزود: فرایند تولید چای شامل دو بخش می‌‌شود یک تولید برگ سبز که توسط چایکار صورت می‌گیرد و دوم فرایند تولید در کارخانه است.

رئیس اتحادیهٔ چایکاران ادامه داد: اگر دولت همزمان به کارخانجات چای توجه نکند زحمت چایکار هم به هدر خواهد رفت و خروجی چای با کیفیت نخواهد بود زیرا این دو بخش در تولید چای مکمل هم به حساب می‌‌آیند.

وی با اشاره به حمایت دولت افزود: بدون تردید با حمایت از کارخانه‌هایی‌ که بازده‌ای دارند می‌توانیم چای با کیفیت به دست مردم برسانیم و آن‌ها را به خوردن چای ایرانی‌ ترغیب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز