خبرگزاری کار ایران

سکه ۹۷۸ تومان شد؛

افزایش ۵۰ هزار تومانی سکه در ۷ روز

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۲۶۳

قیمت هر سکه بهار آزادی طرح جدید با افزایش یک و نیم دهم درصدی و ۱۴هزار تومانی نسبت به روزگذشته با قیمت ۹۷۸ هزار تومان در بازار مورد معامله قرار گرفت

قیمت هر سکه بهار آزادی طرح جدید با افزایش یک و نیم دهم درصدی و ۱۴هزار تومانی نسبت به روزگذشته با قیمت ۹۷۸ هزار تومان در بازار مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قیمت سکه بهار آزادی ظرف ۷ روز گذشته در حدود ۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است همچنین امروز یک‌شنبه قیمت هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۱۴ هزار تومان افزایش به ۹۷۸ هزار تومان و قیمت هر سکه طرح قدیم با دوازده هزار تومان نسبت به قیمت روز قبل ۹۷۵ هزار تومان در بازار مورد معامله قرار گرفت.

گفتنی است قیمت نیم سکه با چهارهزار تومان افزایش نسبت به روز قبل ۵۱۴ هزار تومان و ربع سکه با شش هزار تومان افزایش ۳۰۵ هزار تومان به فروش رسید.

این در حالی است که قیمت انس جهانی طلا بدون هیچ‌گونه تغییری ۱۳۱۹ دلار ثابت ماند، قیمت هر مثقال طلا با ۴ هزار تومان افزایش ۴۳۲ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۱۱۵۴ تومان افزایش با قیمت ۹۹ هزار و ۸۴۳ تومان و سکه یک گرمی با سه هزار تومان افزایش ۱۹۸ هزار تومان در بازار معامله شد.

در بازار صرافان قیمت هر دلار امریکا با با ۴۲ تومان افزایش ۳۱۲۲ تومان و قیمت یورو با ۵۵ تومان افزایش۴۳۲۵ تومان معامله شد.

گفتنی است درصد افزایش هر سکه بهار آزادی طرح جدید نسبت به روز گذشته ۱.۵ درصد و طرح قدیم ۱.۲ بوده است همچنین د نیم سکه ۰.۰۸ و ربع سکه ۲ درصد و سکه گرمی ۱و. ۵ درصد رشد داته‌اند.

همچنین قیمت هر مثقال طلا نسبت به روز گذشته ۰.۰۹ درصد، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱.۲ درصد با رشد همراه بودند.

در بازار ارز نیز دلار امریکا افزایش ۱.۴ درصد و یورو افزایش ۱.۳ درصد را تجربه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز