خبرگزاری کار ایران

کرباسیان خبر داد:

برگزاری نشست بزرگ اقتصادی ایران و آلمان در برلین

کد خبر : ۱۵۶۹۹۳

این نشست روز سه شنبه ۸ آوریل(۱۹ فروردین) با حضور نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران برگزار میشود.

هیات بلندپایه صنعتی، معدنی و تجاری ایران به ریاست وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران قرار است ظرف دو روز آینده در کنفرانس بزرگ اقتصادی ایران – آلمان در برلین شرکت کنند.

به گزارش ایلنا، مهدی کرباسیان رئیس هیات عامل ایمیدرو که این هیات را همراهی می کند، با اعلام این خبر گفت: با توجه به دعوت مقامات آلمانی و با هدف جلب و جذب سرمایه های بخش خصوصی آلمان و گسترش همکاری های متقابل در زمینه صنعت، معدن و تجارت این نشست یک روزه سازماندهی و برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نشست روز سه شنبه ۸ آوریل(۱۹ فروردین) با حضور نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران برگزار میشود و سه نفر از معاونان وزیر و همچنین رییس مرکز توسه تجارت ایران، مدیرعامل بانک صنعت و معدن ایران به عنوان بزرگترین بانک سرمایه گذار در بخش صنعت ومعدن به همراه حدود ۱۰ نفر از مدیران و صاحبان صنایع ایران از بخش خصوصی در کنفرانس حضور خواهند داشت و با تجار صاحبان صنایع بخش خصوصی آلمان که در زمینه سرمایه گذاری در خاورمیانه فعالیت دارند، بحث و مذاکره خواهند داشت.
در این گردهمایی که بیش ۲۰۰ نفر از سرمایه گذاران و تجار آلمانی حضور خواهد داشت برنامه دیدار با گرهارد شرودر صدر اعظم اسبق آلمان و همچنین آقای ناف(Knauf) وزیر اقتصاد این کشور نیز پیش بینی شده است.
به گزارش خبرنگار ما مهدی کرباسیان رئیس هیات عامل ایمیدرو نیز به عنوان سازمان در بخش معدن و صنایع معدنی کشور در این کنفرانس سخنرانی خواهد کرد و در سخنان خود مزیت ها و ظرفیت های بخش معدن ایران را برای حاضران در کنفرانس تشریح خواهد کرد. ایمیدرو برای سال جدید بیش از ۲۹ میلیارد دلار طرح برای سرمایه گذاری پیش بینی کرده که در تلاش برای تحقق و اجرایی شدن آن به سرمایه گذاری خارجی به ویژه سرمایه گذاری ایرانیان مقیم خارج از کشورنیازمند است.
مقدمات برگزاری این نشست در پی دیدار آذر ماه سال گذشته دبیر موسسه Numov(موسسه کسب و کار خاور میانه و شمال افریقا) آلمان از ایران و دیدار با رییس هیات عامل ایمیدرو فراهم شد.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز