خبرگزاری کار ایران

در ۹ ماهه فروردین تا آذر ۹۲

صادرات برنج هند به ایران ۲۸ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۸۹۴

پیش بینی می‌شود ارزش صادرات برنج هندی در کل سال مالی ۱۴-۲۰۱۳(آوریل تا مارس) به حدود ۷.۵ میلیارد دلار برسد که حدود ۲۱ درصد نسبت به صادرات ۶.۲۱ میلیارد دلاری سال مالی گذشته، افزایش خواهد داشت.

صادرات برنج هند به ایران در ۹ ماهه سال مالی ۲۰۱۳-۲۰۱۴(فروردین تا آذر ۹۲) با افزایش ۲۸ درصدی نسبت به کل صادرات سال قبل از آن به ۱.۵۵ میلیارد دلار رسید.

به گزارش ایلنا، هند در بازه زمانی آوریل تا دسامبر ۲۰۱۳،۵. ۶ میلیارد دلار برنج صادر کرده است که بخش عمده این میزان برنج به کشورهای ایران و عربستان صادر شده است.

با ادامه روند فعلی، پیش بینی می‌شود ارزش صادرات برنج هندی در کل سال مالی ۱۴-۲۰۱۳(آوریل تا مارس) به حدود ۷.۵ میلیارد دلار برسد که حدود ۲۱ درصد نسبت به صادرات ۶.۲۱ میلیارد دلاری سال مالی گذشته، افزایش خواهد داشت.

خاورمیانه در سال مالی ۱۴-۲۰۱۳ همچنان بزرگترین مشتری برنج هند است. بر اساس این گزارش، هند در ۹ ماهه ابتدایی سال مالی جاری ۱.۵۵ میلیارد دلار برنج به ایران صادر کرده است که ۲۸ درصد بیشتر از ۱.۲ میلیارد دلار برنجی است که این کشور در کل سال مالی ۱۳-۲۰۱۲ به ایران صادر کرده بود.

دیگر مشتریان عمده برنج هند در بازه زمانی آوریل تا دسامبر ۲۰۱۳، کشورهای بنین(حدود ۴۶۳ میلیون دلار)، امارات(حدود ۲۲۳ میلیون دلار)، عراق(حدود ۲۱۹ میلیون دلار)، کویت(حدود ۱۷۰ میلیون دلار)، سنگال(حدود ۱۵۳.۶ میلیون دلار)، یمن(حدود ۱۴۳ میلیون دلار) و آفریقای جنوبی(حدود ۱۴۱ میلیون دلار) بوده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز