خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر جهاد کشاورزی در گفتگو با ایلنا مطرح کرد؛

ذخیره ۴۰۰ هزار تنی کود شیمیایی برای سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۱۱۰

بیش از ۵۰ درصد کودها از تولیدات داخلی تامین شده است و مابقی احتیاجات از طریق واردات صورت گرفته است، همچنین سال آینده را با ۴۰۰ هزار تن کود شیمیایی ذخیره شده آغاز خواهیم کرد.

معاون تولیدات گیاهی وزارت جهاد کشاورزی تدارک انواع کودهای شیمیایی و فعال‌سازی تجهیز ناوگان ماشین‌آلات کشاورزی را از عمده‌ترین اقدامات وزارتخانه در سال ۹۲ دانست.

عباس کشاورز معاون تولیدات گیاهی وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص مهمترین اقدامات سال ۹۲ وزارتخانه اظهار داشت: تدارک انواع کودهای شیمیایی و فعال‌سازی تجهیز ناوگان ماشین‌آلات کشاورزی از عمده کارهای صورت گرفته وزارتخانه در چند ماهی است که بر سرکار امده است.

وی تصریح کرد: در ابتدای تحویل وزارتخانه هیچ‌گونه ذخیره‌ کودی در انبارها نبود و کشاورزان با مشکلات عمده در تامین کود شیمیایی روبرو بودند که وزارتخانه با هماهنگی‌ها و اقدامات خود توانست این مشکل را از سر راه آن‌ها بردارد.

کشاورز در خصوص تامین کودهای شیمیایی گفت: بیش از ۵۰ درصد کودها از تولیدات داخلی تامین شده است و مابقی احتیاجات از طریق واردات صورت گرفته است، همچنین سال آینده را با ۴۰۰ هزار تن کود شیمیایی ذخیره شده آغاز خواهیم کرد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: در جریان سال نیز کود شیمیایی مورد نیاز را تامین خواهیم کرد همچنین وزارت جهاد کشاورزی نظارت دقیقی را بر کودهای شیمیایی وارداتی اعمال خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز