خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه بارفروشان تهران در گفتگو با ایلنا؛

افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی بهای میوه شب عید

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۷۸

بدلیل افزایش هزینه نگهداری میوه در انبارها و سردخانه‌ها احتمال افزایش قیمت بین ۱۰ تا ۱۵ درصدی میوه وجود دارد.

رییس اتحادیه بارفروشان تهران از افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی بهای میوه شب عید به دلیل افزایش هزینه نگهداری میوه‌ها خبر داد.
علی حاج فتحعلی، رییس اتحادیه بارفروشان تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به نرخ انواع میوه در میدان تره بار اظهار داشت: هم اکنون قیمت پرتقال در میدان تره بار بسته به کیفیت آن بین هزار تا ۲ هزار تومان است و سیب نیز به دلیل محدودیت در تولید و عرضه از ۲ هزار تا ۴ هزار تومان بسته به نوع ظرف آن متغیر است.
وی افزود: همچنین نرخ کیوی حدود ۲ هزار تومان و قیمت خیار از هزار تا ۱۵۰۰ تومان و بهای نارنگی نیز از ۲ تا ۲۵۰۰ تومان در میدان تره بار به فروش می‌رسد.
وی با اشاره به افزایش قیمت میوه در روزهای پایانی سال گفت: بدلیل افزایش هزینه نگهداری میوه در انبارها و سردخانه‌ها احتمال افزایش قیمت بین ۱۰ تا ۱۵ درصدی میوه وجود دارد.
حاج فتحعلی در خاتمه با انتقاد از عدم نظارت مسئولین بر ورود میوه‌های قاچاق به کشور گفت: هر چند واردات میوه ممنوع شده اما روزانه شاهد افزایش میوه‌های قاچاق گران قیمت در سطح شهر هستیم البته این نوع میوه‌ها به میدان تره بار ورود پیدا نمی‌کند اما این موضوع نشان دهنده عدم کنترل بر این موضوع در کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز