خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت؛

یک میلیون واحد صنفی در کشور فاقد شناسنامه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۳۴

در حال حاضر ۳ میلیون واحد صنفی در کشور وجود دارد که یک میلیون این واحدهای صنفی فاقد شناسنامه هستند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در کشور سه میلیون واحد صنفی وجود دارد که دو میلیون این واحدهای صنفی دارای شناسنامه و یک میلیون فاقد شناسنامه هستند و باید گفت که استان ایلام نیز نیم درصد مجوز تأسیس واحدهای صنعتی کشور را در اختیار دارد.

به گزارش ایلنا، علی یزدانی ورزنه صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید و قدیم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام اظهار کرد: شناسایی قوانین و مقرراتی که مانع توسعه و سرمایه گذاری در بخش های صنعت، معدن و تجارت می شوند بسیار ضروری است.

وی افزود: این مشکلات باید به وزارت خانه انتقال داده شود تا در کوتاه ترین زمان و سریع ترین فرصت رفع شوند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: همکاری مجلس، دستگاه قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی نقش تعیین کننده ای در اجرای موفق برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد.

وی گفت: در کشور سه میلیون واحد صنفی وجود دارد که دو میلیون این واحدهای صنفی دارای شناسنامه و یک میلیون فاقد شناسنامه هستند و باید گفت که استان ایلام نیز نیم درصد مجو تأسیس واحدهای صنعتی کشور را در اختیار دارد.

یزدانی ورزنه عنوان کرد: همچنین سهم استان ایلام در صدور پروانه بهره برداری واحدهای صنعتی هفت درصد، اشتغال در بخش صنعت چهار درصد، سرمایه گذاری صنعتی سه درصد است.

وی افزود: برای رفع کردن مشکلات مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام بباید به مستمر و مداوم مشکلات را پیگیری کنند و با مسئولان در ارتباط باشند و باید گفت که مشکلات ایلام جدای از مشکلات سایر استان ها نیست.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: استان ایلام در زمینه توسعه صنعت فرش بافی و صادرات سیمان دارای ظرفیت است.

وی گفت: می توان از این ظرفیت ها با توجه به وجود مرز گسترده با کشور عراق برای رونق اقتصادی منطقه و اشتغال جوانان جویای کار بهره برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز