خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه خشکبار در گفتگو با ایلنا؛

بهای آجیل ۱۵درصد کاهش یافت / مشتری نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۲۳

متاسفانه هم اکنون این بازار مشتری ندارد و عراقی‌ها که در سالهای گذشته از مشتریهای خوب این بازار بودند امسال کمتر مراجعه کردند.

رئیس اتحادیه خشکبار از کاهش ۱۵ درصدی بهای خشکبار نسبت به سال گذشته خبر داد.

مصطفی احمدی، رئیس اتحادیه خشکبار در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به کاهش قیمت خشکبار به خصوص بهای پسته نسبت به سال گذشته اظهار داشت: به دلیل کاهش تقاضای خرید و افزایش عرضه خشکبار در بازار بهای خشکبار نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: متاسفانه هم اکنون این بازار مشتری ندارد و عراقی‌ها که در سالهای گذشته از مشتریهای خوب این بازار بودند امسال کمتر مراجعه کردند.

احمدی خاطر نشان کرد: هم اکنون هیچ کمبودی در بازار نیست و به نظر می‌رسد قیمت‌ها تا شب عید ثابت بماند هر چند که در بخشی از قسمت‌ها به دلیل خشکسالی کمبود تولید وجود داشت اما این موضوع تاثیر گذار نبوده است و هیچ نگرانی وجود ندارد.
وی گفت: در سال گذشته شاهد کمبودپسته در بازار بودیم که این امر به دلیل نوسانات ارزی و تغییر نرخ ارز از ۱۸۰۰ به ۳۸۰۰ تومان بود اما خوشبختانه امسال پسته فراوان است.

به گزارش ایلنا، هم اکنون بهای هر کیلو پسته در خرده فروشی ها از ۴۲ تا ۷۰ هزار تومان، تخمه جابونی از ۲۳ تا ۳۰ هزار تومان، بادام هندی از ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان و بادام از ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز