خبرگزاری کار ایران

نرخ طلا و ارز در روز یکشنبه؛

بازار سکه و ارز در انتظار تغییرات

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۲۵

رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: با توجه به تحولات سیاسی و اقتصادی چند روز اخیر از فردا و همزمان با آغاز به کار بورس‌های جهانی باید منتظر تغییرات قیمتی در اونس جهانی باشیم.

رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از تغییر قیمت انس جهانی به دلیل تحولات سیاسی خبر داد.

کشتی آرای رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص تغییرات قیمت طلا و سکه اظهار داشت: تغییرات نرخ ارز در دو سه روز گذشته موجب تغییراتی در طلا شده است به همین جهت و با توجه به تحولات سیاسی و اقتصادی چند روز اخیر از فردا و همزمان با آغاز به کار بورس‌های جهانی باید منتظر تغییرات قیمتی در اونس جهانی باشیم.

وی با اشاره به قیمت سکه در بازار افزود: سکه تمام بهار آزادی در بازار امروز با کاهش ۲ هزار تومانی ۸۷۷ هزار تومان فروخته شد و سکه نیم بهار آزادی نیز با همین میزان افت قیمت ۴۴۱ هزار تومان و سکه ربع بهارآزادی با کاهش۴ هزار تومانی ۲۶۶ هزار تومان در بازار معامله می‌شود.

کشتی‌آرای ادامه داد: همچنین قیمت سکه یک گرمی ۱۷۴ هزار تومان است همچنین قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۸۹ هزار و ۴۰۰ تومان است.

به گزارش ایلنا، صرافان بازار ارز نرخ هر دلار آزاد را برای فروش ۲۹۴۵ تومان گذاشتند که نسبت به روز قبل ۵ تومان افت قیمت را متحمل شد، همچنین هر یورو نیز با افزایش ناچیز ۳ تومانی را ۴۰۳۵ تومان فروخته شد، گفتنی است در بازار امروز هر پوند را ۴۸۶۵ تومان و هر درهم امارات را ۸۰۸ تومان معامله می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز