خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از سبد کالایی با ارسال پیامک کارت بانکی و کد ملی به شماره ۵۰۰۰۷۹۹

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۴۹

امروز چهار شیوه اطلاع از دریافت یا عدم دریافت سبد کالای دولت اعلام شد.

شماره پیامک ۵۰۰۰۷۹۹ برای اطلاع از سبد کالا اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهمن حاج علی، مدیر اجرایی طرح سبد کالای دولت پیش‌تر از توزیع این سبد در نیمه اول بهمن ماه خبر داده و به ایلنا گفته بود: برای شناسایی گروه هدف کد ملی این گروه پالایش شده و در اختیار اپراتور‌های تلفن همراه قرار گرفته که سرپرست خانوار‌ها پس از دریافت پیامک زمان توزیع سبد کالایی می‌توانند با ارسال کد ملی خود به شماره پیش بینی شده که به زودی اعلام می‌شود جهت دریافت سبد کالایی خود اقدام کنند.

در این راستا امروز چهار شیوه اطلاع از دریافت یا عدم دریافت سبد کالای دولت اعلام شد ۱ - تماس با شماره ۰۹۶۱۲،۲ - شماره‌گیری #۷۹۹* از شماره همراه اول، ۲ - ارسال کدملی و شماره کارت بانکی به شماره ۵۰۰۰۷۹۹،۴ - مراجعه به سایت yaranehkala. ir / این روش‌ها پس از اطلاع‌رسانی از سوی پورتال وزارت صنعت به صورت کامل فعال می‌شوند.

هر یک از سرپرستان خانوار می‌توانند از چهار روش برای اطلاع از دریافت یا عدم دریافت سبد کالا اطلاع یابند که به شرح زیر است. در واقع این ۴ روش، کانال‌های ارتباطی زیر جهت اطلاع‌رسانی و پاسخ به سئوالات و پیگیری مشکلات برقرار شده است. البته این روش‌ها پس از اطلاع رسانی از سوی پورتال وزارت صنعت، معدن و تجارت در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت کامل فعال می‌شوند.

از طریق تلفن گویای وزارت صنعت، معدن و تجارت: شهروندان می‌توانند از طریق مرکز تماس وزارت صنعت، معدن و تجارت به شماره ۰۹۶۱۲ با مسئولین و کار‌شناسان طرح جهت دریافت پاسخ سئوالات خود تماس حاصل کنند.

از طریق شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت: در صورت بروز هرگونه اشکال در فرایند تراکنش، همانند روال قبل مردم می‌توانند با مرکز تماس شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت که روی رسید دستگاه کارت‌خوان درج شده است، پیگیری موارد به انجام رسانند.

از طریق تماس با درگاه اطلاع‌رسانی همراه اول: همچنین شهروندان می‌توانند با تماس با درگاه اطلاع‌رسانی همراه اول به شماره #۷۹۹*، و یا ارسال پیامک به شماره ۵۰۰۰۷۹۹، با ارسال شماره کارت بانکی و کد ملی خود از وضعیت شمول خود در طرح اطلاع یافته و همچنین اطلاعات مربوط به موجودی سبد کالای خود را دریافت نمایند. در این خصوص دقت شود که شماره کارت بانکی که واریز یارانه نقدی به آن صورت می‌پذیرد مد نظر است.

از طریق مراجعه به اینترنت: وب‌سایت رسمی اطلاع‌رسانی سامانه به آدرس www. yaranehkala. ir جهت مشاهده آخرین اخبار مربوط به طرح و لیست فروشگاه‌های مجاز در دسترس است. از طریق این وب‌سایت، هر شهروند می‌تواند وضعیت شمول خود در طرح را پیگیری و موجودی سبد کالای خود را استعلام کند.

چند تذکر مهم از سوی وزارت صنعت درباره سبد کالا:

- برای دریافت سبد کالای تخصیص یافته به نزدیک‌ترین فروشگاه به محل سکونت مراجعه شود.
- فروشگاه‌های عرضه‌کننده سبد کالا مجاز به اخذ هیچگونه وجه نقدی و غیرنقدی از شهروندان محترم نیستند.
- جهت دریافت سبد کالای حمایتی به همراه داشتن کارت عابر بانک سرپرست خانوار الزامی است.
- برنج، مرغ، تخم مرغ، روغن مایع نباتی و پنیر اقلام تشکیل دهنده سبد کالای حمایتی هستند.
- تلاش بر این است سبد کالای حمایتی به صورت یکجا به خانوارهای مشمول تحویل شود.
- در صورت ناقص بودن سبد کالا در مراجعه اول به فروشگاه امکان مراجعه مجدد برای دریافت اقلام باقی‌مانده آن در طول ماه وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز