خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه مکانیسین‌های اتومبیل در گفتگو با ایلنا خبر داد:

هر هفته ۲۵ مورد شکایت از قطعات بی‌کیفیت چینی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۵۶

متاسفانه بیش از ۹۵ درصد از قطعات خودرو در بازار از چین وارد شده که اکثر آن‌ها نه تنها مرغوب نیستند بلکه از نوع بی‌کیفیت‌ترین قطعات هستند.

رییس اتحادیه مکانیسین‌های اتومبیل گفت: به دلیل استفاده از قطعات بی‌کیفیت چینی در خودروها هر هفته بیش از ۲۵ مورد شکایت به اتحادیه صورت می‌گیرد.

رضا نیک آئین، رییس اتحادیه مکانیسین‌های اتومبیل، در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به واردات انبوه قطعات بی‌کیفیت چینی به کشور اظهار داشت: متاسفانه بیش از ۹۵ درصد قطعات خودرو در بازار از چین وارد شده که اکثر آن‌ها نه تنها مرغوب نیستند بلکه از نوع بی‌کیفیت‌ترین قطعات هستند.

وی با بیان اینکه قطعات چینی یک بار مصرفند؛ افزود: هر هفته بیش از ۲۵ مورد شکایت از این قطعات به این اتحادیه انجام می‌شود این در حالی است که اگر از تولیدات داخل حمایت‌های لازم صورت گیرد تولیدات ما به مراتب بهتر از چینی هاست.

نیک آیین، اطلاعات ناکافی شهروندان درخصوص نحوه گزارش تخلفات تعمیرکاران خودرو را یکی از مهم‌ترین مشکلات اتحادیه عنوان کرد و افزود: اتحادیه برخوردی قاطع با متخلفان این صنف خواهد کرد.

نیک آیین با بیان اینکه اتحادیه از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت، مجمع صنفی و سازمان حمایت از مصرف کننده برای تعمیرکاران نرخ تعیین می‌کند، اظهار داشت: تعیین تعرفه نرخ تعمیر خودرو با کار کار‌شناسی انجام می‌شود اما بیشترین معضل در خصوص افزایش مالیات‌ها و بهای بیمه است که با دستمزدهای کنونی همخوانی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز