خبرگزاری کار ایران

سهم هشتاد و شش درصدی گروه سایپا در نوسازی خودروهای فرسوده

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۰۶

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به وجود ۸۰۰ هزار خودروی فرسوده در شهر تهران خاطرنشان کرد: هم اکنون این رقم خودروی فرسوده سهم ۶۰ درصدی را به خودش اختصاص داده است.

سهم ۸۶ درصدی گروه سایپا در نوسازی خودروهای فرسوده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به سهم ۵۰ درصدی بازار محصولات گروه خودروسازی سایپا، از سهم ۴۰ درصدی خودروهای تجاری سبک این گروه در بازار خبر داد و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته در نظر داریم این سهم را به بیش از ۵۰ درصد با عرضه دو محصول ۱۵۱ کارا و پادرا افزایش دهیم.

به گزارش ایلنا؛ محمدعلی قادری در مراسم بزرگداشت روز حمل و نقل و تقدیر از فعالان این عرصه در شرکت زامیاد، ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه مهم حمل و نقل در کشور افزود: شرکت سایپا در راستای این مهم تا کنون در بحثنوسازی خودروهای فرسوده ۳۴۰ هزار دستگاه خودروی را جایگزین نموده است به طوری که در سال گذشته با نوسازی ۳۸ هزار دستگاه در گروه خودروسازی سایپا حدود ۸۶ درصد سهم نوسازی را به خود اختصاص داده است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به وجود ۸۰۰ هزار خودروی فرسوده در شهر تهران خاطر نشان کرد: هم اکنون این رقم خودروی فرسوده سهم ۶۰ درصدی را به خودش اختصاص داده است.

قادری همچنین به وجود ۹ هزار تاکسی فرسوده در تهران اشاره کرد و گفت: آلایندگی این تعداد خودرو فرسوده با پیمایش ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه خودروی یورو۲ برابری می‌کند به طوری که هر خودروی فرسوده ۵۰ تا ۷۰ گرم گاز دی اکسید کربن در هر کیلومتر پیمایش ایجاد می‌کند در حالی که خودروهای یورو۲ حدود ۲.۵ و یورو۴ حدود۱.۵ گرم آلودگی ایجاد می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر کلیه خودروهای تولید گروه سایپا با استاندارد یورو۴ در حال تولید است افزود: گروه خودروسازی سایپا جلسات متعددی را از بهمن ماه سال گذشته با سازمان تاکسیرانی و ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت داشته است و در این جلسات اعلام آمادگی کرده است که در بحثنوسازی خودروهای فرسوده به خصوص تاکسی‌ها قادر به همکاری است.

وی با تاکید بر حمایت جدی از صنعت خودرو کشور تصریح کرد: نباید با صنعت خودرو به صورت سلیقه‌ای برخورد شود در حالی که هم اکنون در خصوص خودروی تیبا که از محصولات به روز و دارای استاندارد بالای ایمنی و آلایندگی است کلی گویی‌هایی صورت می‌گیرد و ایراداتی به لحاظ ایمنی و کیفیت به این خودرو وارد می‌شود.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در ادامه گفت: ما تاکنون کلیه مدارک لازم ایمنی و کیفیت خودروی تیبا را به پلیس و کمیته فنی ارائه کردیم امیدواریم بتوانیم با حمایت شورای شهر تهران و سازمان‌های ذی ربط حضور سایپا را در ناوگان تاکسیرانی را شاهد باشیم.

وی اشاره به اختصاص خط تولید ویژه‌ای برای تولید تاکسی تیبا در سایپا کاشان تصریح کرد: در حال حاضر تولید تاکسی تیبا به صورت دوگانه سوز در حال انجام است و امیدواریم به زودی این خودرو به ناوگان حمل و نقل درون و حتی برون شهری وارد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز