خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت در پاسخ به ایلنا:

احتمال تغییر قیمت نان در ابتدای سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۶۷

میزان گندم مصرفی در کل کشور ۱۱ میلیون تن است که اگر جهاد کشاورزی ۱۴ میلیون تن گندم را به دولت تحویل دهد ما دیگر نیازی به واردات نداریم.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: تصمیمی برای افزایش قیمت جدید نان تا پایان سال گرفته نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس قبادی مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر این که آیا ممکن است به همان میزان که قیمت گندم افزایش یافته است، نرخ نان نیز افزوده شود؟ اظهار داشت: تصمیم جدیدی گرفته نشده و تا پایان سال نرخ‌ها تغییری نمی‌کند.
وی ادامه داد: اما برای سال آینده ممکن است با تصویب مجلس برنامه‌ریزی‌های جدیدی اعمال شود و تغیراتی صورت گیرد این در حالی است که اعتبارات خوبی هم در بودجه دیده شده است.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا در مورد تمهدیدات دولت برای تحویل گندم کشاورزان افزود: با توجه به نرخ هزار و پنجاه تومانی که برای گندم در سال آینده در نظر گرفته شده مطمئناً کشاورزان گندم‌های خود را به دولت تحویل می‌دهند اما برخی از گندم کشاورزان در روستاها مصرف می‌شوند.

قبادی خاطرنشان کرد: میزان گندم مصرفی در کل کشور ۱۱ میلیون تن است که اگر جهاد کشاورزی ۱۴ میلیون تن گندم را به دولت تحویل دهد ما دیگر نیازی به واردات نداریم.
وی در پایان گفت: نگرانی ما تامین نان مردم است لذا نمی‌توان این موضوع را با حدسیات و پیش‌بینی برآورده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز