خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا اعلام شد:

کاهش جزیی در قیمت برخی از خودروهای داخلی / رکود جدی در بازار خودروهای وارداتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۳۸

توافقات اخیر تاثیری بر قیمت خودروهای وارداتی نگذاشته است و رکود همچنان در بازار خودروهای وارداتی ادامه دارد.

رئیس اتحادیه کشوری نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو اعلام کرد: قیمت خودرو تا پایان امسال تغییر چندانی نخواهد داشت.

حسن زمانی‌ افشار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از برخی نوسانات جزیی قیمت در بازار خودروهای داخلی، خبر داد و گفت: در هفته اخیر قیمت برخی از خودروهای داخلی بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

وی افزود: در چند روز گذشته قیمت برخی از خودروهای داخلی نوسان قیمت بسیار کمی داشته است به طوری که اغلب خودروهای داخلی مثل پژو پارس، پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ و برخی از محصولات پرتیراژ سایپا به طور میانگین بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت در بازار معامله شده‌اند.

وی با اشاره به وضعیت آرام بازار خرید و فروش خودرو، اظهار داشت: انتظار می‌رود تا پایان سال بازار خودرو وضعیت فعلی را ادامه داده و نوسان چندانی در قیمت‌ها نداشته باشد.

افشار همچنین در خصوص قیمت و بازار خودروهای داخلی تا پایان امسال گفت: با توجه به نزدیکی به ایام الله دهه فجر و فروش فوق العاده شرکت‌ها، نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از وضعیت بازار و قیمت خودروهای تا پایان امسال کرد، چرا که فروش‌های ویژه‌ای که در این مدت انجام می‌شود عملا بازار خودرو را تا حدودی مدیریت کرده و مانع افزایش قیمت دراین بخش خواهد شد.

وی در ادامه ضمن اشاره به جو آرام و منطقی بازار خرید و فروش خودرو و خروج بازار از رکود طولانی گذشته خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر رونق نسبتا مناسبی در بازار خودرو صورت گرفته به طوری که پس از یک رکود طولانی در بازار هم اکنون بازار خودرو شرایط بهتری را یافته است.

رئیس اتحادیه کشوری نمایشگاه ‌اران و فروشندگان خودرو همچنین از عدم نوسان قیمت در بازار خودروهای وارداتی خبر داد و گفت: توافقات اخیر تاثیری بر قیمت خودروهای وارداتی نگذاشته است و رکود همچنان در بازار خودروهای وارداتی ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز