خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون کشاورزی در گفتگو با ایلنا:

لزوم افزایش بودجه بخش کشاورزی در سال ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۸۹

در جلسه فردای کمیسیون، سازمان‌های تابعه وزارت جهادکشاورزی و نیرو در خصوص میزان و ماهیت بودجه‌ای که نیاز دارند گزارشاتی به نمایندگان ارائه می‌دهند تا کمیسیون نیز بتواند در زمینه برآوردن درخواست‌هایشان در زمینه بودجه کمک‌های لازم را داشته باشد.

در بودجه بندی سال ۹۳ دولت باید برای تحقق شعار حماسه اقتصادی بخش کشاورزی را در اولویت قرار دهد.

هدایت الله میرمرادزهی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه لایحه بودجه ۹۳تا اوایل هفته آتی به مجلس ارائه می‌‎شود اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب در زمینه لزوم تحقق حماسه اقتصادی انتظار می‌رود بودجه حوزه کشاورزی رقم مناسب و قابل قبولی باشد تا بتوانیم بخش تولیدات کشاورزی را رونق داده و به خلق حماسه اقتصادی مبادرت ورزیم.

وی با اشاره به اینکه منشا اصلی تولید کشور، بخش کشاورزی و صنعت است افزود: در بودجه‌بندی و اختصاص بودجه‌ها طی سال جاری قطعا بودجه بیشتری برای بخش کشاورزی در نظر گرفته خواهد شد.

این عضو کمیسیون کشاورزی با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری و تخصیص منابع مناسب مالی به بخش کشاورزی تصریح کرد: در بودجه‌بندی سال جاری از دولت انتظار می‌رود برای رفع مشکلات مبتلا به بخش دام، منابع طبیعی و بخش کشت اعتبارات لازم به بخش کشاورزی اختصاص یابد تا بتوانیم اقتصاد را از صادرات تک محصولی خارج کرده و وابستگی را کم کنیم.

وی در ادامه به جلسه فردای کمیسیون اشاره و اظهار داشت: در جلسه فردای کمیسیون، سازمان‌های تابعه وزارت جهادکشاورزی و نیرو در خصوص میزان و ماهیت بودجه‌ای که نیاز دارند گزارشاتی به نمایندگان ارائه می‌دهند تا کمیسیون نیز بتواند در زمینه برآوردن درخواست‌هایشان در زمینه بودجه کمک‌های لازم را داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز