خبرگزاری کار ایران

مدیرکل گمرک شهیدرجایی خبر داد:

واردات ۳۵ هزار تن محموله نهاده‌های کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۳۳

۳۵ هزار تن محموله نهاده‌های کشاورزی هفته گذشته به مجتمع بندری شهیدرجایی بندرعباس وارد شده که در حال انجام دادن تشریفات گمرکی برای ترخیص است.

مدیرکل گمرک شهیدرجایی بندرعباس از واردات دو محموله بزرگ نهاده‌های کشاورزی به کشور خبر داد و گفت: هم‌اکنون ۳۵ هزار تن نهاده کشاورزی در حال ترخیص است و یک کشتی ۴۵ هزار تنی هم هفته بعد در این بندر پهلو می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، مهرداد جمال ارونقی با بیان این مطلب افزود: ۳۵ هزار تن محموله نهاده‌های کشاورزی هفته گذشته به مجتمع بندری شهیدرجایی بندرعباس وارد شده که در حال انجام دادن تشریفات گمرکی برای ترخیص است.

مدیرکل گمرک شهیدرجایی بندرعباس افزود: کود و سم ازجمله نهاده‌های کشاورزی هستند که از کشورهای هند و چین به این مجتمع بندری وارد شده است.

وی گفت: هفته آینده نیز یک کشتی ۴۵هزار تنی حامل نهاده‌های کشاورزی در این بندر پهلو می‌گیرد.

ارونقی افزود: حمل یکسره کالا از کشتی به کامیون و گرفتن مجوزهای قانونی لازم برای ترخیص هنگام خروج کالا از مهمترین تسهیلات گمرک شهیدرجایی بندرعباس برای تسریع در ترخیص این کالاهاست.

وی گفت: اجرای کامل پنجره واحد تجاری یکی دیگر از تسهیلات این گمرک است که امید است، باتوجه به تأکید رئیس‌کل گمرک ایران مبنی بر تحقق آن، زمان ترخیص اقلام اظهار شده به حداقل زمان ممکن برسد.

به گفته مدیرکل گمرک شهیدرجایی بندرعباس، در پنجره واحد تجاری(Single window) نمایندگان تام‌الاختیار سازمان‌های مربوطه در ترخیص کالا در مجتمع بندری شهیدرجایی استقرار می‌یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز