خبرگزاری کار ایران

ورود خودروهای بدون گارانتی به بازار ایران

کد خبر : ۱۱۴۵۰۰

این شرکت هیچگونه مسوولیت و تعهدی در قبال گارانتی کردن خودروهایی که توسط سایر اشخاص اعم از حقیقی و یا حقوقی وارد و عرضه شده و یا می گردد، ‌ندارد.

نماینده محصولات کیاموتورز نسبت به ورود خودروهای بدون گارانتی به بازار ایران هشدار دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پی انتشار خبری مبنی بر پذیرفتن مسوولیت گارانتی خودروهای وارداتی کیاموتورز که اشخاص حقیقی و حقوقی غیر از اطلس خودرو وارد می‌کنند، اطلس خودرو به عنوان نماینده رسمی کیاموتورز در ایران اعلام کرد: شرکت اطلس خودرو(سهامی خاص) به عنوان تنها نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش خودروهای سواری شرکت کیاموتورز کره جنوبی در ایران منحصرا " نسبت به " گارانتی " کردن خودروهایی که فقط توسط این شرکت وارد و به فروش میرسند اقدام می‌کند.

در این اطلاعیه موکدا " اعلام شده است: این شرکت هیچگونه مسوولیت و تعهدی در قبال گارانتی کردن خودروهایی که توسط سایر اشخاص اعم از حقیقی و یا حقوقی وارد و عرضه شده و یا می گردد، ‌ندارد.

این شرکت تصریح کرده است: متقاضیان محترم لازم است جهت حصول اطمینان کامل نسبت به خرید خودروهای کیا موتورز از عاملیت های مجاز شرکت اطلس خودرو، به فهرست عاملیتهای مجاز مندرج در وب سایت رسمی شرکت به آدرس www. atlaskhodro. com و آگهی های مندرج در روزنامه های کثیر الانتشا اقدام فرمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز