خبرگزاری کار ایران

نخستین نمایشگاه صنایع تبدیلی کشاورزی در تهران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۳۹

ین همایش در حوزه کشاورزی با محورهای جایگاه صنایع تبدیلی در ایران و جهان، عوامل موثر در ارزش افزوده صنایع تبدیلی، مدیریت صنایع غذایی، بازار کشاورزی و صنایع غذایی، ‌ نقش فناوری‌های مدرن در توسعه این صنعت برگزار می‌شود و فراخوان مقالات با این موضوعات انجام شده است.

نخستین نمایشگاه صنایع تبدیلی کشاورزی ۲۷ تا ۳۰ مهر همزمان با روز جهانی غذا در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا پوربصیر گفت: نمایشگاه صنایع تبدیلی همزمان با روز جهانی غذا با هدف دست‌یابی به امنیت غذایی و توسعه کشاورزی پایدار برگزار می‌شود.

مدیر کل دفتر امور صنایع کشاورزی تصریح کرد: فائو و وزارت جهاد کشاورزی حامیان اصلی همایش و نمایشگاه هستند.

به گفته پوربصیر، این همایش در حوزه کشاورزی با محورهای جایگاه صنایع تبدیلی در ایران و جهان، عوامل موثر در ارزش افزوده صنایع تبدیلی، مدیریت صنایع غذایی، بازار کشاورزی و صنایع غذایی، ‌ نقش فناوری‌های مدرن در توسعه این صنعت برگزار می‌شود و فراخوان مقالات با این موضوعات انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه توسعه صنایع غذایی نیازمند کار تحقیقاتی و دانشگاهی هستیم، گفت: در این بخش باید بیش از گذشته بررسی‌ها و تحقیقات علمی صورت گیرد و امیدواریم برگزاری همایش نقش مهمی در تشویق دانشگاهیان به این موضوع داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز