خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی:

افزایش قیمت گوسفند زنده تکذیب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۲۱

درحال حاضر گوشت گوسفندی با قیمت ۲۳.۵۰۰تا ۲۴۰۰۰تومان تحویل مغازه دار شده و با ۱۰ درصد افزایش، به مشتریان عرضه می‌شود.

ایلنا: گوسفند زنده و گوشت گوسفندی در روزهای باقیمانده به عید قربان افزایش قیمتی نداشته ست.

علی اصغر ملکی(رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر افزایش قیمت گوسفند زنده در روزهای باقیمانده به عید قربان گفت: قیمت گوسفند زنده و همچنین گوشت گوسفندی نسبت به دو هفته پیش افزایشی نداشته و اگر هم افزایش قیمتی بوده خیلی ضعیف بوده است.

وی قیمت حال حاضر گوسفند زنده را بین ۱۱ تا ۱۱۵۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: درحال حاضر گوشت گوسفندی با قیمت ۲۳.۵۰۰تا ۲۴۰۰۰تومان تحویل مغازه دار شده و با ۱۰ درصد افزایش، گوشت شقه بدون دنبه با قیمت ۲۷هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

ملکی با بیان اینکه ۱۷ نقطه شهر تهرانبا حضور دامپزشک برای عرضه گوسفند زنده روز عید قربان در نظر گرفته شده، به مردم توصیه کرد که در ساعات اولیه روز عید برای تهیه گوسفند زنده ازدحام نکنند زیرا قیمت‌ها از ساعت ۱۰ به بعد واقعی‌تر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قیمت دام امسال نیز همچون دو سال گذشته بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می‍‌‌‌‌شود، توضیح داد: با توجه به اینکه در صورت نرخ‌گزاری امکان فروش دام نامرغوب به قیمت مرغوب وجود داشت امسال نیز قیمت خرید و فروش دام براساس توافق بین خریدار و فروشنده و مرغوبیت گوسفند تعین می‌شود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی همچنین تعداد دام زنده موجود در میادین استان تهران را بالغ بر ۵۰هزار راس اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز