خبرگزاری کار ایران

اعضای کمیسیون کشاورزی به ایلنا خبر دادند:

پرداخت مطالبات کشاورزان هنوز عملیاتی نشده است / خسارت یک‌هزار میلیارد تومانی به مناطق سیل‌زده

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۳۹

تاکنون هیچ مبلغی بابت خسارت به سیل‌زدگان پرداخت نشده است / دولت جدید تصمیمات خوبی برای پرداخت بدهی‌ها به کشاورزان گرفته اما هنوز عملیاتی نشده است.

مطالبات کشاورزان من‌جمله وجوه قابل پرداخت بابت خسارات ناشی از سیل هنوز پرداخت نشده است.

شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص پرداخت مطالبات کشاورزان گفت: هنوز مطالبات کشاورزان به طور کامل پرداخت نشده و طبق آخرین آمار میزان بدهی پرداخت شده همان رقم سال گذشته است.

این عضو کمیسیون کشاورزی همچنین به خسارت یک‌هزارمیلیاردتومانی ناشی از سیل به برخی استان‌های شمالی و جنوبی اشاره کرد و افزود: تاکنون هیچ مبلغی بابت خسارت به حادثه دیدگان سیل استان‌های مذکور پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: دولت جدید تصمیمات خوبی برای پرداخت بدهی‌ها به کشاورزان گرفته اما هنوز عملیاتی نشده است.

موسوی خاطرنشان کرد: امیدواریم تا روزهای آینده مطالبات کشاورزان از جمله چایکاران که وعده آن در چند روز گذشته داده شد، پرداخت شود.

مابه التفاوت بهای گندم پرداخت نشد

رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی آباد در مجلس و عضو کمیسیون کشاورزی نیز در همین راستا با اشاره به پرداخت نشدن ما به التفاوت قیمت گندم به خبرنگار ایلنا گفت: با وجود وعده‌هایی که داده شد هنوز هیچ مبلغی بابت مابه التفاوت گندم یه کشاورزان پرداخت نشده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از ۹۵ میلیاردی که سیل به استان گلستان خسارت وارد کرد فقط ۲۲ میلیارد تومان پرداخت شده است که امیدواریم بقیه نیز به زودی پرداخت شود.

نوروزی با انتقاد از پایین بودن قیمت خرید محصولات کشاورزی از جمله سویا و کلزا ابراز امیدواری کرد که دولت تدبیر و امید نسبت به این امر تدبیر سریعی بیاندیشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز