خبرگزاری کار ایران

لاهوتی به ایلنا خبرداد:

تشکیل کمیته تحقیق و تفحص از سازمان چای تا دو هفته دیگر

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۰۲

بدهی ۶۰ میلیاردی دولت به کشاورزان ظرف ۱۰ روز آینده به خزانه واریز می‌شود.

پرداخت مطالبات چایکاران و صدور حواله برای واردات موضوع طرح تحقیق و تفحص نمایندگان از سازمان چای اعلام شد.

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در خصوص پرداخت مطالبات چایکاران به ایلنا گفت: تاکنون دولت برگ سبز چای را از کشاورز خریداری کرده و به کارخانه‌دار می فروخت و تا زمانی که مطالباتش را از کارخانه‌دار وصول نمی‌کرد، پولی به کشاورز پرداخت نمی کرد.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که با حضور وزیر کشاورزی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و جمعی از نمایندگان مجلس تشکیل شد، مقرر شد با توجه به اینکه دولت چای را از کشاورز تضمینی می‌خرد، پرداخت‌های آن به کشاورز ربطی به مطالباتش از کارخانه‌دار نداشته باشد و باید در زمان تعیین شده بدهی‌های خود را بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: بدهی ۶۰ میلیاردی دولت به کشاورزان ظرف ۱۰ روز آینده به خزانه واریز و از طریق سازمان چای با کشاورزان تسویه می‌شود.

لاهوتی همچنین از طرح تحقیق و تفحص مجلس از سازمان چای خبر داد و افزود: مجلس بابت مسئله پرداخت مطالبات و صدور حواله‌جات برای صادرات از سازمان چای تحقیق و تفحص می‌کند که در صورت رای آوری در صحن به کمیسیون ابلاغ و با مشخص شدن اعضا تا دو هفته آینده کار آغاز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز